In 2008 zijn wij met ons viertjes naar The Okanagan Valley in British Columbia, Canada verhuisd.

Sinds najaar 2011 zoek ik samen met de kinderen mijn weg in Canada.

De bedoeling van deze blog is om geinteresseerden op de hoogte te houden van ons wel en wee....

Voel je vrij om te reageren!






























Friday, December 10, 2010

September....

Het einde van het jaar komt in zicht, tijd voor een overzichtje van 2010!

SEPTEMBER....

Ik werk nog steeds bij Tourism Vernon, en ga voor mijn werk een dagje naar de Interior Provincaial exhibition. Daar heb ik al eens een stukje over geschreven, dus zal ik daar niet verder over uitweiden.... maar.... toen ik daar was heb ik een aantal foto's gemaakt.... foto's van schoenen!

Ik kijk namelijk altijd naar schoenen! Schoenen en voeten kunnnen namelijk soms best komisch zijn....


Schoenen....

Tijdens een wandeling in Fintry Provincial Park komen we allerlei locale beestjes tegen....

Een echte en een houten slang....

">
Etende beer langs de weg....

Ik moest nogal inzoemen.... vandaar dat het 'wat' bewogen is....

Op naar oktober....

No comments:

Post a Comment