In 2008 zijn wij met ons viertjes naar The Okanagan Valley in British Columbia, Canada verhuisd.

Sinds najaar 2011 zoek ik samen met de kinderen mijn weg in Canada.

De bedoeling van deze blog is om geinteresseerden op de hoogte te houden van ons wel en wee....

Voel je vrij om te reageren!






























Saturday, December 4, 2010

Maart....

Rooker verhuist naar een boarding plaats in Coldstream. Noëlle kan hem nu makkelijker bezoeken.


Rooker in zijn nieuwe wei....

Er is een mooie riding arena, en vanuit de boarding plaats ben je zo in Kalamalka Provincial Park, mogelijkheden genoeg dus!

Thomas moet voor school een soort familieproject doen.... en daarom gaan we met zijn allen kegelen!



Het wintersezoen op Silver Star is bijna voorbij, maar gelukkig heb ik al een nieuwe baan: ik ga voor Tourism Vernon werken!

Op naar April....

2 comments:

  1. Ik ben een beetje de weg kwijt nu. Volgens mij is het nu toch december en dan zou je zeggen dat op het noordelijk halfrond het winterseizoen begint. Maar misschien is van de week alles wel helemaal veranderd en zo. Toch?

    ReplyDelete
  2. Ik ben bezig een overzicht te geven van 2010! Mijn volgende blogje gaat over wat er in april allemaal is gebeurd....

    ReplyDelete