In 2008 zijn wij met ons viertjes naar The Okanagan Valley in British Columbia, Canada verhuisd.

Sinds najaar 2011 zoek ik samen met de kinderen mijn weg in Canada.

De bedoeling van deze blog is om geinteresseerden op de hoogte te houden van ons wel en wee....

Voel je vrij om te reageren!






























Sunday, April 1, 2012

Closed

Dit is voorlopig mijn laatste posting op deze blog.
Misschien dat ik over een paar maanden het bloggen weer oppak.
Misschien ook niet.


En het is GEEN 1 April grap!

6 comments:

  1. De mensen lezen wat ze willen lezen.
    Er staat toch echt heel duidelijk dat het GEEN 1 April grap is.

    ReplyDelete
  2. Begrijpelijk.
    Ik heb ook een blog en merk dat mijn interesse voor m'n eigen blog en voor die van vele anderen ook steeds minder wordt.
    De enige die ik echt volg zijn die van jou en van Claudia.
    Ben wel benieuwd hoe het je verder zal gaan maar we hebben fb nog.
    In elk geval wens ik je alle goeds!

    ReplyDelete
  3. snap het, maar we blijven wel contact houden hoor!!

    ReplyDelete