In 2008 zijn wij met ons viertjes naar The Okanagan Valley in British Columbia, Canada verhuisd.

Sinds najaar 2011 zoek ik samen met de kinderen mijn weg in Canada.

De bedoeling van deze blog is om geinteresseerden op de hoogte te houden van ons wel en wee....

Voel je vrij om te reageren!






























Tuesday, May 29, 2012

Een beetje verliefd...

Daar ben ik weer...

Ik had er genoeg van om altijd over het zelfde te moeten klagen. Dus dat doen we niet meer.

Thomas geeft een paar weken geleden theorie examen gehaald, en daarmee dus ook zijn learners drivers lisence. Dat betekend dat hij onder begeleiding mag autorijden.

Noelle is zover nog niet, ze heeft het op dit moment erg druk met studeren voor school, dus het rijbewijs schiet er een beetje bij in.
Komt wel in de zomervakantie, zegt ze.

Maar soms, als we bij Rooker zijn, dan wil ze graag even autorijden... en dat mag... want dat is prive terrein, maar slechts op 1 voorwaarde... namelijk dat ik mee mag zingen met een CD van Andre Hazes, terwijl zij rijdt!

En daar gaan we dan!
Stapvoets... over het zandpad... met Hazes op... met een onbedaarlijk giechelende Noelle... en met een heel hard en vooral heel vals zingende Monique!

Heerlijk die moeder-dochter minuten.

10 comments:

  1. Hey, Welkom terug. Leuk dat je de pen weer op hebt gepakt. groetjes van de andere kant van het land

    ReplyDelete
  2. Hee goed te lezen dat je er weer bent. Leuk verhaaltje

    ReplyDelete
  3. Ik vind t een heel goeie deal!

    ReplyDelete
  4. met de vlam in de pijp zul je bedoelen!

    ReplyDelete
  5. een beetje verlieieiefd, ik was een beeeeeetje verliefd....oehoehoehoehoehoe......ik hoor het hier :D lekker gek doen!! Btw fijn dat je er weer even bent <3

    ReplyDelete
  6. @Eric: neeeheee! Geen Henk Wijngaard a.u.b! Daar moet je zelf maar mee meezingen in je truck :o)

    @ de rest: bedankt voor jullie reacties, it feels good to be back! XXX

    ReplyDelete
  7. zie je wel dat het een aprilgrap was.... Alleen had jij hem nog niet gesnapt toen... :-P
    Leuk dat je weer terug bent!

    ReplyDelete
  8. Leuk je weer te lezen :)
    Ik dacht dat jij verliefd was, lol.

    ReplyDelete