In 2008 zijn wij met ons viertjes naar The Okanagan Valley in British Columbia, Canada verhuisd.

Sinds najaar 2011 zoek ik samen met de kinderen mijn weg in Canada.

De bedoeling van deze blog is om geinteresseerden op de hoogte te houden van ons wel en wee....

Voel je vrij om te reageren!






























Monday, December 20, 2010

kerst



Fijne Feestdagen en de aller aller aller beste wensen voor 2011!

De Crommies!

Ps. ja ik weet het.... 'tis hoogste tijd om eens een nieuwe familie foto te maken! Deze is bijna 2 jaar geleden genomen....

Maar ik zie toch liever onze oude foto dan onderstaande foto van onze buurtjes....


Merry XMas!

4 comments:

  1. Ach, ik weet niet, het ziet er wel gezellig uit bij de buurtjes!

    Fijne feestdagen trouwens

    ReplyDelete
  2. Hoi Monique, Zoveel verander je nu ook weer niet in 2 jaar, tenzij......
    Hopelijk kunnen wij volgend jaar ook kerst vieren in Canada in ons eigen stulpje....
    Fijne dagen en een waanzinnig goed 2011!
    Groetjes Annemarie

    ReplyDelete
  3. Hihi... neeee, ik ben natuurlijk precies het zelfde gebleven! Duh!
    Maar roel is grijzer, kaler en dikker geworden!
    En de kinderen zijn allebei minstens 15 cm gegroeid!
    Hihi!

    ReplyDelete
  4. "Maar roel is grijzer, kaler en dikker geworden!"....Staat hem verrekte goed :-)

    ReplyDelete