In 2008 zijn wij met ons viertjes naar The Okanagan Valley in British Columbia, Canada verhuisd.

Sinds najaar 2011 zoek ik samen met de kinderen mijn weg in Canada.

De bedoeling van deze blog is om geinteresseerden op de hoogte te houden van ons wel en wee....

Voel je vrij om te reageren!






























Monday, March 12, 2012

Zo moeder, zo dochter...



Afgelopen zaterdag heeft Noelle haar 'Sweet sixteen' Birthday Party gevierd...
Ze had een hele verzameling vriendinnen uitgenodigd, en die bleven natuurlijk ook allemaal 'slapen'...

Wat natuurlijk niet kon uitblijven was een taart gevecht!
Alles en iedereen zat onder de slagroom...
Wat bij mij herinneringen opriep aan een ander feestje, heeeeel lang geleden...
Ik moest ff zoeken, maar 'kep 'm gevonden!

TADAAAAA!!!





7 comments:

  1. Oh geweldig! Nog gefeliciteerd trouwens Noƫlle! En je broer natuurlijk ook.

    ReplyDelete
  2. Ja, leuk he?
    En als ik alleen al denk aan al de lol die je hebt met taartgooien...
    Dan zou ik zo weer een taart gevecht willen houden!

    ReplyDelete
  3. Is dat niet geweldig!! De geschiedenis herhaald zich!!

    ReplyDelete
  4. Taartgooien zou ik zo graag eens willen maaar ik durf nooit! Sanne

    ReplyDelete
  5. Als jullie weer eens gaan taartgooien doe ik graag mee. ik vind het echt heerlijk om te doen! Groetjes Sophie

    ReplyDelete