In 2008 zijn wij met ons viertjes naar The Okanagan Valley in British Columbia, Canada verhuisd.

Sinds najaar 2011 zoek ik samen met de kinderen mijn weg in Canada.

De bedoeling van deze blog is om geinteresseerden op de hoogte te houden van ons wel en wee....

Voel je vrij om te reageren!






























Thursday, March 22, 2012

Sinterklaas...


Mijn Dino ei, eind jaren 80 door een bekende uit China gesmokkeld...(Pssst...niet doorvertellen hoor!)

Het voelt een beetje als Sinterklaas vandaag!
Ik ben bezig om een deel van mijn mineralen verzameling uit te pakken.

Voordat we gingen emigreren heb ik alles zorgvuldig ingepakt... en het is allemaal elke keer gezellig meeverhuisd, maar nog nooit uitgepakt.

Hoogste tijd dus!

Ik was nog maar een jaar of 8? denk ik, toen ik met verzamelen begon.
De laatste jaren heb ik er dus weinig tot niets meer mee gedaan. Maar het is leuk om mijn stenen nu weer uit te pakken. Herinneringen komen terug aan waar en wanneer ik ze gevonden, gekocht of gekregen heb.

Een beetje een Sinterklaas gevoel! Bovendien sneeuwt het... weer...


FEEST! ...De hoop papieren op de achtergrond mag nog worden uitgepakt...

3 comments:

  1. Leuk, mijn jochie spaart ook fossielen. Al jaren. Hij zou een moord doen voor dat ei van jou :-). Veel plezier met uitpakken!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja, da's een bijzonder ei, met een verhaal.
      He Anneke, dat 1e jaar in Canada is zeker wel voorbij gevlogen!

      Delete
  2. Hopelijk soon weer een mooie vitrine kast om al die fraaie "stenen" te laten zien!

    ReplyDelete