In 2008 zijn wij met ons viertjes naar The Okanagan Valley in British Columbia, Canada verhuisd.

Sinds najaar 2011 zoek ik samen met de kinderen mijn weg in Canada.

De bedoeling van deze blog is om geinteresseerden op de hoogte te houden van ons wel en wee....

Voel je vrij om te reageren!






























Tuesday, March 6, 2012

Lente...



Ik word al een paar dagen 's-ochtends wakker van fluitende vogeltjes. Da's een goed teken, want dat betekend dat de lente in aantocht is. Hier beneden is vrijwel alle sneeuw de laatste dagen gesmolten.
Wat natuurlijk de nodige wateroverlast, en modder veroorzaakt...

Maar boven, op SilverStar is het nog volop winter!
Deze auto kwam ik daar vanochtend tegen...



5 comments:

  1. De vogels fluiten zich hier ook een ongeluk en Alvin is er weer, dus ook ik ben vol goede hoop dat het voorjaar komt. Wordt tijd!

    ReplyDelete
  2. Nog geen 2 weken geleden heb ik zelf vast gezeten in de sneeuw op SilverStar... er waren 4 mannen voor nodig om me weer uit te graven!

    ReplyDelete
  3. Vandaag is het hier 15 graden. Door de harde wind nog niet erg behaaglijk maar toch, het begin is er.
    Toch is het nog erg vroeg in het jaar, hoor! Ik verwacht zeker nog geen permanent voorjaarsweer vanaf nu.
    Maar alles wat we krijgen moeten we van genieten, nietwaar?!

    ReplyDelete
  4. Ik vind de lente best, maar wordt alweer gek van al die dansende muggen voor mijn hoofd als ik naar mijn werk fiets. Wat dat betreft had het voor mij nog wel een maandje koud mogen blijven!

    ReplyDelete
  5. Misschien wat harder fietsen, zodat ze je niet kunnen bijhouden met hun kleine vleugeltjes....

    Van muggen hebben we hier (nog) geen last. We hebben hier zowiezo maar heel weinig muggen! Dus ik hoef niet te fietsen...

    ReplyDelete