In 2008 zijn wij met ons viertjes naar The Okanagan Valley in British Columbia, Canada verhuisd.

Sinds najaar 2011 zoek ik samen met de kinderen mijn weg in Canada.

De bedoeling van deze blog is om geinteresseerden op de hoogte te houden van ons wel en wee....

Voel je vrij om te reageren!






























Friday, March 16, 2012

Koeken te koop!


Monique's Cookie Company's nominatie voor New Business of the year...

New Business of the Year 2012 Nominees:


A & D Asphalt Solutions
Basket Case Picnics & Catering
Chi Solutions
Chronos Fresh Foods
Downtown Internet Lounge
Excel Fitness
Let Us Do It for You
Monique's Cookie Company
Original Joe's Vernon
Pooch Partners
Social Butterfly Solutions
Sutton Lakefront Realty

Morgenavond is het Awards Gala... helaas zal ik er niet bij aanwezig zijn, want voorwaarde voor ontvangst van de prijs is dat je je Business Lisence betaald hebt... en helaas had ik daar geen geld voor in januari...

Maar de nominatie alleen al is leuk en een eer!

Lente lijkt eindelijk aangebroken, het marktseizoen komt heel langzaam weer in zicht...
Ik ga straks met al mijn energie weer aan een nieuw marktseizoen beginnen.
Mijn assortiment is ondertussen uitgebreid met Real Dutch Boterkoek...

Vandaag heb ik er ook nog een sollicitatie uit gedaan... ik hou alle mogelijkheden open. Het zal toch een x goed gaan komen!


2 comments:

  1. Succes met alles. Boterkoek is hier ook niet aan te slepen!! Had er 3 gemaakt om mee te nemen naar Edmonton, maar ik ben niet meegegaan dus heb ik ze mee naar school genomen, ze waren weg voordat ik het wist!! Je bent een KEI Monique!!

    ReplyDelete