In 2008 zijn wij met ons viertjes naar The Okanagan Valley in British Columbia, Canada verhuisd.

Sinds najaar 2011 zoek ik samen met de kinderen mijn weg in Canada.

De bedoeling van deze blog is om geinteresseerden op de hoogte te houden van ons wel en wee....

Voel je vrij om te reageren!






























Friday, September 24, 2010

Mahjong kampioen....


Tsja....

Het is de laatste tijd nogal rustig, dus op bovenstaande foto zien jullie mijn voornaamste tijdverdrijf....

Mijn laatste week bij Tourism Vernon is bijna aangebroken. Ik had gehoopt in Oktober nog wat part-time te kunnen werken, maar helaas: het budget is helemaal op!

Ander werk heb ik nog niet.
Zowat elke dag gaat er wel een sollicitatie uit. Maar het werkt hier wat anders dan in Nederland. De bedrijven die je hebt aangeschreven reageren niet!
Je hoort helemaal niets!
Tenzij je door de 1e ronde heen bent gekomen, en ze je willen spreken.... Maar verder hoor je niets, dus ook niet of je bent afgewezen.

En Mahjong komt me zo langzamerhand de neus uit!

3 comments:

  1. Hm ja in NL was dat ook zo maar kreeg je soms als je mazzel had (stom woord in deze context) een afwijzingsbrief. Wij hebben ook nog niets gehoord. Succes!!!

    ReplyDelete
  2. He jakkes, hopelijk vind je snel een nieuwe, leuke en vooral vaste baan met een superhoog loon!

    En die herfst? Heerlijk: mooie kleurenpracht van de bomen, verwarming aan, warme chocomelk met marshmellows. Alleen die regen, daar moeten ze wel wat aan doen...

    ReplyDelete
  3. Ik hoop het Mara!

    Morgen hoef ik niet te werken, en die dag is helemaaaaal van mij! Uitslapen, in bad, boekje lezen, wandelen, alleen dingen die ik wil!

    Later in de week ga ik weer volop solliciteren.

    ReplyDelete