In 2008 zijn wij met ons viertjes naar The Okanagan Valley in British Columbia, Canada verhuisd.

Sinds najaar 2011 zoek ik samen met de kinderen mijn weg in Canada.

De bedoeling van deze blog is om geinteresseerden op de hoogte te houden van ons wel en wee....

Voel je vrij om te reageren!






























Wednesday, September 1, 2010

Just married....

Ik weet het... ik had beloofd om de afgelopen dagen braaf in chronolochische volgorde het een en ander te schrijven.... maar ik voel me al een week lang niet erg lekker: ik ben moe, futloos, heb soms totaal geen energie. Mijn maag voelt ook raar, darm krampen... zo kan ik nog wel ff doorgaan!

Maar goed, hierbij dus een blogje over vorige week....


Just married....

Vorige week hebben we bezoek gehad. Een oude vriendin van mij is onlangs getrouwd met 'haar Amerikaan', en tijdens hun huwelijksreis (met haar kinderen) hebben ze Canada aangedaan.

Toen we nog in Nederland woonden waren onze kinderen elkaars beste vrienden. Bijna elk weekend was het raak met logeer partijtjes. Ruim 2 jaar hadden ze elkaar niet gezien.... en ze gingen gewoon verder waar ze waren gebleven! Jelle, Auke en Thomas gingen gewooon verder met gamen, Noelle en Foske gingen gezellig verder met hun meiden dingen!

Leuk om te zien dat sommige dingen niet veranderen.

No comments:

Post a Comment