In 2008 zijn wij met ons viertjes naar The Okanagan Valley in British Columbia, Canada verhuisd.

Sinds najaar 2011 zoek ik samen met de kinderen mijn weg in Canada.

De bedoeling van deze blog is om geinteresseerden op de hoogte te houden van ons wel en wee....

Voel je vrij om te reageren!






























Friday, September 17, 2010

Muziek terwijl U werkt....

Nog 2x moet ik de Farmer's market 'doen'.
Het leuke daaraan is dat ik dan in Black Betty mag rijden.... het minder leuke daaraan is dat mijn kraampje pal naast de open ruimte is waar nog al eens wat oude van dagen hun muzikale talenten mogen laten horen....

Er waren artiesten tussen van wie elk liedje na verloop van tijd het precies zelfde klonk! Of die maar 3 nummers op hun repertoire hadden staan.... en die hun 3 nummers dus noodgedwongen de heeeeele ochtend bleven herhalen....

Ik heb een Gospel zangeres mogen aanhoren, een Zuid Amerikaanse Indiaan op een fluit die zijn eigen interpretatie van bekende nummers ten gehore bracht.

Iedereen die mij een beetje kent, weet dat mijn smaak wat muziek betreft daar niet geheel bij aansluit....

Ach, hij doet zo zijn best....





3 comments:

  1. die laatste moet beslist in de top 100 aller tijden :-)

    ReplyDelete
  2. Misschien in jouw top 100 aller tijden, maar zeker niet in mijn top 100 aller tijden!
    =]

    ReplyDelete
  3. Ach het is in elk geval beter dan die schreeuwmuziek.

    ReplyDelete