In 2008 zijn wij met ons viertjes naar The Okanagan Valley in British Columbia, Canada verhuisd.

Sinds najaar 2011 zoek ik samen met de kinderen mijn weg in Canada.

De bedoeling van deze blog is om geinteresseerden op de hoogte te houden van ons wel en wee....

Voel je vrij om te reageren!






























Friday, September 10, 2010

9/11

Ik weet nog precies waar ik was en wat ik deed.

Ik was thuis, en stond op het punt om de kinderen uit school te gaan halen, want ze moesten naar zwemles. 5 jaar waren ze toen. Nu zijn ze 14, wonen we al een paar jaar in Canada en gaan ze naar een Highschool....

Op de radio hoorde ik dat er in New York een vliegtuig tegen een van de torens van het World Trade Centre was gevlogen en geexplodeerd.
Snel zette ik CNN op tv aan, om te zien wat zij ervan zeiden. Eerst gingen ze ervan uit dat het een ongeluk was.... maar tot mijn grote verbazing zag ik vervolgens live dat een tweede vliegtuig zich in een toren boorde....

Er is sinsdien een hoop gebeurd, maar die dag zal ik nooit vergeten.
Weet jij nog waar je was, en wat je deed?

Ik ben niet religieus. Maar dit filmpje is een must see....





No comments:

Post a Comment