In 2008 zijn wij met ons viertjes naar The Okanagan Valley in British Columbia, Canada verhuisd.

Sinds najaar 2011 zoek ik samen met de kinderen mijn weg in Canada.

De bedoeling van deze blog is om geinteresseerden op de hoogte te houden van ons wel en wee....

Voel je vrij om te reageren!






























Monday, September 6, 2010

Daar gaan we weer....


Weer op zoek naar een nieuwe horizon....

Een dag na Pasen ben ik begonnen bij Tourism Vernon. Het was een hele uitdaging, en ik heb veel geleerd, veel mensen leren kennen, en veel gedaan.

Maar je kunt al heel goed merken dat het hoogseizoen zo goed als afgelopen is. Het is hier al veel rustiger dan een paar weken geleden. Ik ben er nog niet klaar voor, maar de herfst is helaas al in aantocht.
Tot eind september werk ik nog full-time, daarna nog een paar weekjes part-time....(als het goed is.... want je weet nooit hier!) en dan is het afgelopen!

Dat betekend dus dat ik weer op zoek moet naar ander werk.... Als ik wil kan ik in het voorjaar weer terug komen bij Tourism Vernon. En als ik wil kan ik deze winter ook weer bij de Bugaboos boven op Silver Star terecht..... maar ik zou zo graag nu eens een 'gewone' baan hebben! En niet seizoens gebonden werk.

Ik word een beetje moe van het feit dat ik nu weer op zoek moet voor werk.

Sinds vandaag ben ik weer druk aan het solliciteren.... ik heb er geen zin, maar ik zal wel moeten.

4 comments:

  1. Ik hoop dat je snel een fijne baan vind. Ik zou er ook niet aan moeten denken om elke zoveel tijd weer aan een nieuwe baan te moeten beginnen.

    Succes!

    ReplyDelete
  2. Toch is het wel afwisselend, zomers bij tourism en in de winter op de berg.
    Succes

    ReplyDelete
  3. heel veel succes gewenst!
    wij doen met je mee... :<
    liefs,
    Chantal & Suus

    ReplyDelete
  4. Thanks!
    Op dit moment heb ik 2 sollicitates lopen. Nu maar hopen dat ik nog meer banen "tegen kom"!
    Maar een beetje vastigheid zou wel lekker zijn.

    ReplyDelete