In 2008 zijn wij met ons viertjes naar The Okanagan Valley in British Columbia, Canada verhuisd.

Sinds najaar 2011 zoek ik samen met de kinderen mijn weg in Canada.

De bedoeling van deze blog is om geinteresseerden op de hoogte te houden van ons wel en wee....

Voel je vrij om te reageren!






























Sunday, August 5, 2012

Reputatie...

Het gonst en zoemt door Vernon en Kelowna...
In de supermarkt, tijdens het boodschappen doen, word ik er soms op aangesproken...
Soms roepen wildvreemde mensen dingen naar me...
Als ik op de markt sta vertellen mensen wat ze over me hebben gehoord...

Klanten, kinderen en collega's op de markt noemen me 'Cookie Lady...

Vandaag was ik met Noelle bij The Paddock, een winkel met paardenspullen, en een voor mij onbekende man, riep op de parkeerplaats ineens tegen me: "I LOVE YOUR COOKIES!"

Op de markt in Kelowna kwam iemand naar me toe, en ze zei: " I dreamt about your Cookies, I HAVE to buy some!"

In Vernon sta ik op een vaste plek, en da's makkelijk voor mijn vaste klanten, want ze weten precies waar ze me kunnen vinden.
Maar in kelowna sta ik elke x op een andere plek... en soms moeten de mensen de hele markt over voordat ze me eindelijk gevonden hebben.
Of ze zeggen: "ik heb je vorige week gezocht, maar je was er niet, he?"

DUH! Echt wel!

Iemand vertelde me gisteren: "Looking for you is like finding the Easter Bunny!"
Een andere klant noemt me "The infamous Cookie Lady" als hij me eindelijk weer gevonden heeft.

Leuk!

Er wordt over mij en mijn Cookies gesproken, in Alaska wordt verteld over mij en mijn Cookies op de markt in Kelowna...
Iemand vertelde me dat er in Calgary wordt gesproken over mijn Cookies...

Nederlandse toeristen willen met me op de foto...

Ik begin een hele reputatie te krijgen.
Gelukkig is het een goede!




Ik heb de laatste paar maanden weinig foto's gemaakt.
Zal binnenkort een verzameling foto's maken, en die op deze Blog zetten.

Beloofd.





4 comments:

  1. Moet een goed gevoel geven! En...de portemonnee vullen natuurlijk :)

    Ivar

    ReplyDelete
  2. Wat leuk! En goed voor the business: mond tot mond. Ze moeten het over je hebben :)Ik had met Kerst een zakje stroopwafels aan mijn klanten gegeven (helaas gewoon uit de Dutch store, en natuurlijk lang niet zo lekker)maar ze hebben het er nog over. Proficiat met je succes!!

    ReplyDelete
  3. Monique, wat leuk zeg. Ik kan me voorstellen dat ze het over je hebben. Er smaakt niks zo lekker dan stroopwafels van de markt. Daar haal ik ze ook altijd, anders komen ze mijn huis niet in. Als ik in Canada kom te wonen, moet ik daar dan wel weer een paar honderd kilometer voor rijden.

    ReplyDelete
  4. Hoi.
    Ik krijg op geen enkele manier meer deze blog geopend.
    Als iemand wil weten hoe het met ons gaat, dan bel me maar, of e-mail me!

    Groetjes, Monique

    ReplyDelete