In 2008 zijn wij met ons viertjes naar The Okanagan Valley in British Columbia, Canada verhuisd.

Sinds najaar 2011 zoek ik samen met de kinderen mijn weg in Canada.

De bedoeling van deze blog is om geinteresseerden op de hoogte te houden van ons wel en wee....

Voel je vrij om te reageren!






























Sunday, January 2, 2011

2011....


Oliebollen!

Het nieuwe jaar hebben we ingeluid met wat vrienden en .... oliebollen!
Ik had een pakje Koopmans oliebollenmix op de kop weten te tikken.
Ze waren heerlijk!


Onze vuurkorf (mijn oude Nederlandse wasmachine trommel) doet het ook in 2011 weer volop!

Vuurwerk is hier niet toegestaan, dus dan maar om 00:00 naar buiten en met sterretjes rondom de vuurkorf staan!
Ik ben bang dat we onze buren, die al op tijd in bed lagen.... toch wel enige tijd hebben wakker gehouden met onze feesttoeters, en ons gelal....

2 comments:

  1. Die oliebollen zien er niet verkeerd uit.

    ReplyDelete
  2. Hmmmm!
    Het was 4 jaar geleden dat ik oliebollen op had.... ze waren super lekker!

    Beste wensen Mara!

    ReplyDelete