In 2008 zijn wij met ons viertjes naar The Okanagan Valley in British Columbia, Canada verhuisd.

Sinds najaar 2011 zoek ik samen met de kinderen mijn weg in Canada.

De bedoeling van deze blog is om geinteresseerden op de hoogte te houden van ons wel en wee....

Voel je vrij om te reageren!






























Thursday, January 6, 2011

Stamboom onderzoek....


Oom Johan Ter Beek emigreert in 1952 met de boot naar Canada....

Gisteren kregen we een onverwacht nog een kerstpakketje via de post!
In dat pakketje zat o.a. een c.d met daarop foto's van de familie van Roel's moeder.
Erg leuk om te zien! Ik kan me indenken dat mijn kinderen daar later (misschien met hun kinderen?) met plezier naar zullen kijken.
Het zijn toch hun voorouders.

Ik weet dat mijn ouders ook een aantal foto's van hun ouders hebben, en volgens mij ook nog van hun grootouders.

Ik denk erover om een stamboom onderzoek te gaan doen....
Ik wil dat mijn kinderen en hun eventuele kinderen kunnen zien waar ze vandaan komen.
Ik weet dat Roel's familie goed gedocumenteerd is.
Ik weet dat mijn vader een broer had, die mijn vader's familie heeft onderzocht.

Nu nog uitvinden waar ik het beste via het internet informatie over mijn voorouders vandaan kan halen....

Iemand tips?

Mijn e-mail is: moniquevdc@shaw.ca

Alvast bedankt! Ik hou jullie op de hoogte !

2 comments:

  1. Als je voor volgend jaar weer een pakje koopmans wilt, laat het me even weten, de bakker heeft hier genoeg!! We komen elkaar vast nog wel een keer tegen dit jaar.
    Jacqueline

    ReplyDelete
  2. Ik heb mijn pakje Koopmans gekocht bij de Mediterranean Market hier in Vernon, daar hebben ze wel meer nederlandse dingen.
    Ik hoop dat ze het in December weer hebben!
    Zo niet, dan laat ik het je weten!

    ReplyDelete