In 2008 zijn wij met ons viertjes naar The Okanagan Valley in British Columbia, Canada verhuisd.

Sinds najaar 2011 zoek ik samen met de kinderen mijn weg in Canada.

De bedoeling van deze blog is om geinteresseerden op de hoogte te houden van ons wel en wee....

Voel je vrij om te reageren!






























Monday, January 17, 2011

Monique's Cleaning Service....

Afgelopen vrijdag heb een nieuwe klant 'binnen gehaald'.
Weer een adresje erbij! Ik heb nu 6 adressen, maar er kunnen er nog veel meer bij....
Niet elk adres is elke week, sommige zijn om de week, of slechts 1x per maand.


Mijn bakje met poetsspullen in de sneeuw op Silver Star....

Om de week ben ik een dag op Silver Star om 2 huizen te poetsen.


Huis # 1, het betreft hier de beneden verdieping....


Huis # 2, via een trapje ga je naar beneden, het betreft hier een compleet huis met 2 verdiepingen....

Zoals je ziet ligt er aardig wat sneeuw op Silver Star!

7 comments:

  1. Gefeliciteerd met je nieuwe opdracht!
    Gaaf dat je zo ondernemend bent!
    Succes!
    Gr. Claudia

    ReplyDelete
  2. Dank je.
    Tja... ik moet wel ondernemend zijn: er moet brood op de plank komen!

    ReplyDelete
  3. Wat een geweldige entree tot een huis. Dat wil ik ook!!

    Als ik bij je in de buurt kom wonen, mag je elke week komen poetsen. Hoef ik het tenminste niet te doen...

    ReplyDelete
  4. Deal! Ik maak een mooie prijs, speciaal voor jou!

    ReplyDelete
  5. Weer één erbij. Geweldig. Voor je het weet, moet je personeel aannemen ;).

    ReplyDelete
  6. Ja, dat zou wat zijn!
    Monique's schoonmaak imperium.... een soort Dallas/Dynasty .... maar dan anders!

    ReplyDelete
  7. Gaaf! Dat de adressen maar mogen groeien!!

    ReplyDelete