In 2008 zijn wij met ons viertjes naar The Okanagan Valley in British Columbia, Canada verhuisd.

Sinds najaar 2011 zoek ik samen met de kinderen mijn weg in Canada.

De bedoeling van deze blog is om geinteresseerden op de hoogte te houden van ons wel en wee....

Voel je vrij om te reageren!






























Tuesday, January 18, 2011

Muts....



Ik heb een nieuwe douchemuts!
Jarenlang heb ik gedouched met een douchemuts die ik ooit 'es van mijn zus heb gekregen.... Mijn zus reist heel wat af, en heeft dus een hele verzameling van die dingen.
Maar nu heb ik mijn eigen douchemuts!

De douchemuts die ik had, was zo'n gratis douchemuts, zo een die je in hotels krijgt, samen met een zeepje en een klein shampo flesje, en een schoenpoets doekje....

Maar na jaaaaaren intensief gebruik, was de rek eruit!
Als ik 'm opzetten zakte 'ie ver over mijn ogen, ik moest het onder ogen zien: mijn douche-muts was OP!
Ik heb het nog geprobeerd uit te stellen.... maar als je haar, ondanks dat je een douchemuts draagt, toch nat word, dan is het hoogste tijd!
Ik was toe aan een nieuwe....

Het is een roze geworden....met stevig elastiek!
Nu kan ik weer jaren vooruit!

En mijn oude douchemuts?
Die zit nu in de papier/plastic recycle bak.... misschien maken ze er wel een nieuwe douchemuts van?!



7 comments:

  1. misschien een foto van jou en de douchemuts??? Onder de douche?
    Kunnen we ons beter een beeld vormen!

    ReplyDelete
  2. Ha! Dat zal ik jullie niet aan doen!

    Ik heb trouwens wel geprobeerd een foto te maken van mij met de douche muts, via de spiegel... maar het lukte me niet!

    ReplyDelete
  3. Eh... het zag er niet uit!
    Ik dacht: ik hang hem wel aan de deur!

    ReplyDelete
  4. Ehm... mooi! Maar ik had wel meer bloemetjes verwacht!

    ReplyDelete
  5. Die hadden ze niet.... zucht, want die wilde ik wel....

    ReplyDelete