In 2008 zijn wij met ons viertjes naar The Okanagan Valley in British Columbia, Canada verhuisd.

Sinds najaar 2011 zoek ik samen met de kinderen mijn weg in Canada.

De bedoeling van deze blog is om geinteresseerden op de hoogte te houden van ons wel en wee....

Voel je vrij om te reageren!






























Monday, February 20, 2012

priet praat...

Ik zag dat mijn laatste Priet Praatje van 16 Augustus was...
Hoogste tijd voor een nieuwe Priet Praat dus!



1. Met Carnaval dan...

2. Heb je al gehoord dat...

3. Ik geloof niet dat er...

4. Het meest ideale voor mij is...

5. Wat mensen raar aan mij vinden is...

6. Als ik jou was, dan...

7. Vertel een recent komisch voorval...

8. Ik haat...

9. Ik hou van...

10. Mijn buurman die...


Kom maar op met die antwoorden!
En als je niet wil dat iedereen het kan lezen, stuur me dan een e-mail via de link rechts boven...

5 comments:

  1. - Met Carnaval dan... ben ik blij dat ik in Canada woon! Want ik mis het niet!

    - Heb je al gehoord dat... Prins Friso onder een lawine terecht is gekomen?

    - Ik geloof niet dat er... veel bezoek was...

    - Het meest ideale voor mij is...dat de lente gauw begint

    - Wat mensen raar aan mij vinden is...volgens mij alles.

    - Als ik jou was, dan...was ik jou....

    - Vertel een recent komisch voorval...mijn hele leven is een komisch voorval...

    - Ik haat... het programma "ik vertrek"

    - Ik hou van...heel veel.

    - Mijn buurman die...super vervelend!

    ReplyDelete
  2. Kzal ook eens wat priet praat verkopen ;-)

    - Met Carnaval dan... was het goed vertoeven in Oeteldonk, menig pilske gedronken....

    - Heb je al gehoord dat...ik mijn Canadees vrachtwagen rijbewijs nu heb?

    - Ik geloof niet dat er....veel mensen zijn geweest dat ik dat ooit nog eens zou gaan halen.

    - Het meest ideale voor mij is....nu gauw een job vinden als trucker :-)

    - Wat mensen raar aan mij vinden is...Ikke raar ? haha

    - Als ik jou was, dan...werd ik gelukkig in The Okanagan en dat gaat lukken!

    - Vertel een recent komisch voorval...ik ken iemand die deed koelvloeistof in de ruitenvloeistof reservoir ;-)

    - Ik haat...regen. Gelukkig sneeuwt het meer dan dat het regent en komt de lente met een fijn zonnetje er weer hopelijk spoedig

    - Ik hou van...that's obvious: The kids!

    - Mijn buurman die...is een echte Redneck.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ik ben al gelukkig in the Okanagan en met mijn leven! Ik ben blij met de keuzes die ik gemaakt heb, en blij dat ik ze heb kunnen maken.

      Delete
  3. 1. Met Carnaval dan...
    Kriebelt het nog steeds.

    2. Heb je al gehoord dat...
    Wetenschappers een 30.000 jaar oud plant zaadje tot bloei hebben weten te brengen? Het was gevonden in een prehistorisch eekhoorn holletje in de perma frost ergens in Siberie... Doet me denken aan Ice-Age!

    3. Ik geloof niet dat er...
    Nog meer katten in dit huishouden bij kunnen... Sjaak telt al voor 2... En dan zijn er ook nog Miauw en Sok... hoewel... misschien... als... wie weet...

    4. Het meest ideale voor mij is...
    Dat ik de loterij zou winnen!

    5. Wat mensen raar aan mij vinden is...
    Dat ik graag op kerkhoven wandel. Ik vind daar rust.

    6. Als ik jou was, dan...
    Zou ik gezellig antwoord geven op deze Priet-Praat.

    7. Vertel een recent komisch voorval...
    Ik wilde mijn haarkleur 'wat' donkerder hebben... nu is het bijna zwart met een paarse gloed! (het zou Bordeaux rood moeten zijn, maar ik was de tijd vergeten!) Oeps! Foutje!
    :o(

    8. Ik haat...
    Mensen die niet echt zijn.

    9. Ik hou van...
    Mijn kinderen, de katten, het zonnetje dat je hier nu al kunt voelen, een koekje bij de koffie, mijn leven en iedereen die daarbij hoort.

    10. Mijn buurman die...
    Heb ik nog niet ontmoet.

    ReplyDelete