In 2008 zijn wij met ons viertjes naar The Okanagan Valley in British Columbia, Canada verhuisd.

Sinds najaar 2011 zoek ik samen met de kinderen mijn weg in Canada.

De bedoeling van deze blog is om geinteresseerden op de hoogte te houden van ons wel en wee....

Voel je vrij om te reageren!






























Thursday, September 2, 2010

Helium en prijswinnende eieren....


Let's beef things up....

'Let's beef things up' is dit jaar het motto van de 111e I.P.E die gisteren in Armstrong is begonnen. I.P.E staat voor Interior Provincial Exhibition.
Het komt erop neer dat het BC's grootste kermis is, met Rodeo, en met allerlei wedstrijden zoals beste taart, beste koekje, mooiste koe, kip of varken etc.

Prijswinnende eieren....


Zwangere knuffel koeien in de Moo-ternity room....

Tourism Vernon is ook aanwezig om de Noord Okanagan en natuurlijk Vernon te promoten. Want sommige bezoekers rijden maar liefst 8 uur of meer om de I.P.E mee te kunnen maken!

Een van de dingen die ik gisteren daar moest doen was ballonnen vullen met helium en die dan vervolgens uitdelen aan de kindjes....
Aangezien ik alleen was, en ik bij mezelf dacht: het leven is wat je ervan maakt.... heb ik mezelf enigzins misdragen met de helium....
En een lol dat ik had in mijn eentje met mijn Donald Duck stemmetje! (er was van tevoren een memo rondgestuurd dit vooral niet te doen.... dus niets door vertellen hoor!)

De bewuste ballonnen....

3 comments:

  1. Je had ook moeten gaan facepainten..betere promotie kun je niet krijgen toch?
    Wel leuk zo'n fair, zou voor mij ook een reden kunnen zijn om lang voor in de auto te gaan zitten.

    ReplyDelete
  2. Je hebt gelijk: vandaag(zaterdag) heb ik op de IPE ge-facepaint.

    ReplyDelete