In 2008 zijn wij met ons viertjes naar The Okanagan Valley in British Columbia, Canada verhuisd.

Sinds najaar 2011 zoek ik samen met de kinderen mijn weg in Canada.

De bedoeling van deze blog is om geinteresseerden op de hoogte te houden van ons wel en wee....

Voel je vrij om te reageren!






























Sunday, December 12, 2010

Oktober....

December is bijna op de helft, tijd voor een overzicht van 2010....

OKTOBER....

Mijn contract bij Tourism Vernon is afgelopen.... sinds augustus ben ik al op zoek naar werk, maar het wil maar niet lukken!
Ik ga mijn zoeken uitbreiden met baantjes die ik al eerder heb gedaan zoals barrista....
Ook hier weinig succes. Later zal ik ook gaan reageren op baantjes in de supermarkt, achter de vleeswaren.... ook zonder succes....

Ik ben namelijk niet de enigste die werk zoekt, sterker nog: veel mensen trekken uit de vallei weg richting Calgary, Alberta op zoek naar werk....

Dat is voor mij geen optie.

En er zijn meer frustraties dan werkeloosheid.
Afgelopen zomer had ik allerlei ideeen om dingen te verbeteren, om mensen binnen te krijgen, maar die werden allemaal meteen geblokt! Nee, onmogelijk, doen we niet, gaan we niet aan beginnen! Dus halverwege Juli ben ik opgehouden met ideeen aanbrengen....

En NU zie ik dat iemand anders met een paar van mijn ideeen gaat lopen pronken! En NU worden ze wel uitgevoerd! AAARGH!!
Ik vond het altijd al moeilijk om onder iemand te werken, maar dit slaat alles!

Maar ook leuke dingen in oktober: mijn moeder en zus komen op bezoek! Daar genieten we erg van!

En op 30 oktober is het Halloween .... met een groot vuurwerk op Kal Beach...
">

No comments:

Post a Comment