In 2008 zijn wij met ons viertjes naar The Okanagan Valley in British Columbia, Canada verhuisd.

Sinds najaar 2011 zoek ik samen met de kinderen mijn weg in Canada.

De bedoeling van deze blog is om geinteresseerden op de hoogte te houden van ons wel en wee....

Voel je vrij om te reageren!






























Monday, December 6, 2010

Mei....

Het einde van 2010 komt langzaam in zicht, tijd voor een overzicht van het bijna afgelopen jaar....

MEI....

Mooie Mei luchten....

Ik werk volop bij Tourism Vernon, ik heb eindelijk een baan waar ik plezier in heb. Ik weet dat het een seizoens gebonden baan is, maar daar maak ik me nu nog geen zorgen over: ik heb tot nu toe steeds werk kunen vinden....
Verder moet ik een paar dagen een cursus volgen in Kelowna....
en helaas is dat precies als we gaan overhuizen.... ik kan dus niet meehelpen....

Het zal nog weken duren voordat ik alles heb terug gevonden in ons nieuwe huis.

Na ruim 3,5 jaar geblogd te hebben op weblog.nl, verander ik van blog adres. Het is ff afwachten ofdat iedereen ons hier ook weer kan vinden.

P.S. wat vinden jullie van mijn nieuwe foto collages?
Allemaal (gratis) gemaakt via Picnik.com

Op naar Juni....

No comments:

Post a Comment