In 2008 zijn wij met ons viertjes naar The Okanagan Valley in British Columbia, Canada verhuisd.

Sinds najaar 2011 zoek ik samen met de kinderen mijn weg in Canada.

De bedoeling van deze blog is om geinteresseerden op de hoogte te houden van ons wel en wee....

Voel je vrij om te reageren!






























Monday, December 13, 2010

November....

Het jaar zit er bijna op, tijd voor een overzichtje van 2010....

NOVEMBER....
Tja, November.... de eerste sneeuw valt, onze kerstboom wordt gezet, en de kerstlampjes gaan buiten aan.

De kerstman komt in Coldstream aan, zijn vervoersmiddel is niet een arreslee, maar een quad, met een gewei ervoor op gebonden.... welcome to redneck country!


Santa's arre-quad....


Thomas laat zien dat hij een teken talentje is, (ik wist dat al, maar nu weet zijn tekenleraar het ook!)


Bob Marley, Thomas met zijn tijger, Jimmy Hendrix

Verder maak ik een start met Monique's Cleaning Service: mijn 'eigen' schoonmaak bedrijfje.... want ik was op een gegeven moment zooooo ontzettend gefrustreerd van het solliciteren, dat ik dacht: als ik geen werk kan vinden, dan creeer ik het zelf wel!

Ik heb nu 4 klanten, dus er kunnen er nog veeeeel meer bij... maar ik geniet van de vrijheid die ik nu heb!
Niemand die me zegt hoe, wanneer en wat iets te doen.

Op naar december....

2 comments:

  1. Fijn dat je al vier klanten hebt! En zijn het dan privé adressen of bedrijven?

    ReplyDelete
  2. Het zijn prive adressen.
    En ik vind het prima! Vanaf 1 Januari ga ik volop klanten werven... es kijken wat dat oplevert!

    ReplyDelete