In 2008 zijn wij met ons viertjes naar The Okanagan Valley in British Columbia, Canada verhuisd.

Sinds najaar 2011 zoek ik samen met de kinderen mijn weg in Canada.

De bedoeling van deze blog is om geinteresseerden op de hoogte te houden van ons wel en wee....

Voel je vrij om te reageren!






























Tuesday, December 14, 2010

December....

Tijd voor een jaaroverzicht van 2010....

DECEMBER....

Ook in Canada komt op 5 December de Sint op bezoek, niet met kadootjes want dat doet de kerstman hier, maar met chocolade letters en een lekkere en gezellige maaltijd.

Dit jaar waren er zelfs LIGHT pepernoten! En echte Taai-Taai en chocolade centen! Nou die waren zo op.... want dankzij de LIGHT pepernoten konden we natuurlijk meer Taai-Taai en chocolade centen eten....


En ik heb mijn 1e cheque voor Monique's Cleaning Service in ontvangst mogen nemen!


Ik denk erover om 'm in te lijsten....

Op naar 2011....

3 comments:

  1. Joehoe, gefeliciteerd! Het begin is er!
    Fijne dagen en alle goeds voor 2011!

    ReplyDelete
  2. Dank je Annemarie! Jullie ook de beste wensen! Hopelijk is jullie volgennde kerst in Canada!

    ReplyDelete
  3. Top joh. Gefeliciteerd. Dat er vele cheques mogen volgen.

    ReplyDelete