In 2008 zijn wij met ons viertjes naar The Okanagan Valley in British Columbia, Canada verhuisd.

Sinds najaar 2011 zoek ik samen met de kinderen mijn weg in Canada.

De bedoeling van deze blog is om geinteresseerden op de hoogte te houden van ons wel en wee....

Voel je vrij om te reageren!






























Thursday, December 9, 2010

Augustus....

Het jaar loop op zijn eind, tijd voor een overzichtje van 2010....

AUGUSTUS

Terwijl ik dit blogje schrijf zit ik gezellig met een glas eggnog
MET rum achter mijn computer.... terwijl op m'n platenspeler een oude LP van the Doors 33 rondjes per minuut draait....

Buiten ligt ongeveer 25 cm sneeuw, en binnen branden de kerstlampjes.

Maar goed, deze blog gaat dus over augustus! En toen was het bloedje heet!
In augustus kregen we bezoek van Lieke, haar nieuwbakken echtgenoot Dennis, en haar 3 kinderen.


(Anne)Lieke en Dennis tijdens hun huwelijksreis in Canada....

Ruim 2 jaar hadden we elkaar niet meer gezien, maar het leek alsof het amper een week geleden was! We hebben gezellig kunnen bijkletsen. Ook de kinderen gingen gewoon verder waar ze gebleven waren, de jongens met gamen en de meiden met tutten!

Ik was 4 dagen vrij, en had dus toch een beetje zomervakantie!


Noelle & Foske, vriendinnen voor het leven....


Op naar September....

2 comments:

  1. Die foto's zijn echt leuk op deze manier!

    PS: ik zie net dat ik dezelfde achtergrond als jij gekozen heb voor mijn blogs.

    ReplyDelete
  2. www.picnik.com
    Daarnee kun je van alles doen, ik gebruik alleen de gratis onderdelen!

    Ja, ik had ook gezien dat jij dezlefde achetrgrond hebt! Gezellig!

    Fijne dagen!

    ReplyDelete