In 2008 zijn wij met ons viertjes naar The Okanagan Valley in British Columbia, Canada verhuisd.

Sinds najaar 2011 zoek ik samen met de kinderen mijn weg in Canada.

De bedoeling van deze blog is om geinteresseerden op de hoogte te houden van ons wel en wee....

Voel je vrij om te reageren!






























Friday, June 8, 2012

New set of wheels...

Het moest er toch een x van komen...

KEP EEN ANDERE AUTO!

Mijn oude Ford explorer was op sterven na dood.
Al tijden had ik er allerlei problemen mee, en ik kon er doodgewoon echt niet meer op vertrouwen.
Gelukkig kon ik als regelmatig, als het nodig was, een andere auto lenen, maar da's ook zo iets.

Mijn auto was op het punt gekomen dat de radiator niet meer koelde, mijn remmen voor moesten vervangen worden, mijn winterbanden hadden haast geen profiel meer, het was een automaat, maar hij schakelde meestal niet meer van zijn 2 naar zijn 3... en da's klo da's niet fijn als je op de snelweg zit, en nog meer van dat soort dingen.

Aangezien ik 5 markten in de week "doe" heb ik toch echt een goede auto nodig. Bovendien moet ik regelmatig de kinderen naar hun job bij Wendy's brengen en ophalen. Om over het brengen en ophalen naar hun vrienden, feestjes etc. nog maar te zwijgen.

Dus op zoek naar een andere auto.

Mijn volgende auto moest vooral betrouwbaar zijn en veel laadruimte hebben, merk, kleur, uitvoering en dergelijke maakt me niets uit.

Op een ochtend kreeg ik een telefoontje van een vriend: hij had mijn auto gevonden!
Ik ben meteen naar de bewuste garage gereden om te kijken.
Wat ik niet wist, was dat die vriend tegen de verkoper had gezegd dat ik een keiharde zakenvrouw was, en dat hij maar beter met een goede prijs kon komen...

TADAAAAA!



Mijn Buick Lasabre

3 comments:

  1. Nice karretje Niekske!!

    ReplyDelete
  2. Ben je van plan om te werken in Canada, dan moet je sowieso een wagen aanschaffen. Ik spreek uit ervaring. Zo kon ik het adembenemende binnenland verkennen... PRACHTIG!!

    ReplyDelete