In 2008 zijn wij met ons viertjes naar The Okanagan Valley in British Columbia, Canada verhuisd.

Sinds najaar 2011 zoek ik samen met de kinderen mijn weg in Canada.

De bedoeling van deze blog is om geinteresseerden op de hoogte te houden van ons wel en wee....

Voel je vrij om te reageren!






























Wednesday, March 2, 2011

15 jaar geleden....



13 April 1996, dat was de dag waarop ik was uitgerekend.... maar op 27 Februari 1996 zijn ze al geboren, 6,5 weken te vroeg.
Ik was dus aanzienlijk eerder uitgeteld dan dat ik was uitgerekend....

Ze hadden allebei 'wat' moeite met hun vroege start, maar nu, 15 jaar later is daar gelukkig helemaal niets meer van te merken.

Afgelopen zondag werden Thomas en Noelle 15 jaar!

Thomas heeft het met vrienden op SilverStar gevierd, er was 18 cm verse poedersneeuw gevallen, speciaal voor hem!
En Noelle vierde het met een slaappartijtje met 5 vriendinnen.... Er werd weinig geslapen nadat ze 2 griezel films hadden gezien, en ze een sugar-rush hadden gekregen van de Cola, de taart en de jelly beans.... zucht....

Allebei zijn ze nu al aan het aftellen tot hun volgende verjaardag!
Want als ze 16 zijn mogen ze hun rijbewijs gaan halen....
Ik ben blij dat dat nog een jaartje duurt! Want daar wil ik nog ff helemaal niet aan denken!

Gelukkig heb ik nog 361 dagen om mezelf mentaal voor te bereiden.



4 comments:

  1. Jaaaaaaaaaaaaaaaa hier nog eentje die zit af te tellen tot aan haar 16e verjaardag! Best een griezelig idee... brrrr. Niet dat het met 18 minder griezelig is, maar ik denk dan steeds misschien dat ze dan mentaler volwassener zijn???
    In elk geval nog gefeliciteerd met dit mooie tweetal!

    ReplyDelete
  2. Het valt mee hoor..ik hield ook mijn hart vast, maar mijn oudste nu 18, doet het tot nu toe prima.
    Maar ze hebben hun learners al zeker? dat vond ik enger ;-)

    ReplyDelete
  3. Vergeet ik jou en de tweeling te feliciteren,
    Alsnog van harte.

    ReplyDelete
  4. Bedankt voor de felicitaties!

    Hebben ze hun learners al? Ik dacht dat je die pas konden doen als ze 16 waren, net zoals theorie?

    ReplyDelete