In 2008 zijn wij met ons viertjes naar The Okanagan Valley in British Columbia, Canada verhuisd.

Sinds najaar 2011 zoek ik samen met de kinderen mijn weg in Canada.

De bedoeling van deze blog is om geinteresseerden op de hoogte te houden van ons wel en wee....

Voel je vrij om te reageren!






























Saturday, March 26, 2011

1001 dingen....



1001
Interior health heeft mijn stroopwafel goedgekeurd, ik mag ze nu maken en verkopen.

1000
Er is speciaal iemand uit Kelowna gekomen om mijn keuken te inspecteren.

999
Op 2 April is de 1e Farmer's Market, in Kelowna.... spannend!

998
Ik moet al om 5.30 AM daar aanwezig zijn.... En het is 45 minuten rijden.... reken maaar uit!

997
Ben druk bezig met de laatste voorbereidingen daarvoor.

996
Heb zelf al een FaceBook LIKE Page aangemaakt!

995
Heb de 1e voorbereidingen voor mijn toekomstige groententuin gedaan.

994
De 1e plantjes zijn al ontkiemt....

993
Thomas is naar de kapper geweest, hij vind het te kort.... ik zie er amper iets van....

992
Ben druk geweest met van alles en nog wat, en daardoor ff minder tijd/zin om te bloggen.

991
Alle sneeuw is hier in de vallei ondertussen verdwenen, maar op SilverStar ligt nog een metertje of 2!

990
Mijn auto heeft afgelopen week 2,5 dagen in de garage gestaan....

989
In de garage deed 'ie natuurlijk het voorbeeldig.... maar in het dagelijks gebruik laat 'ie regelmatig wat te wensen over.... hij doet het doodgewoon soms niet, en da's nietfijn en verdraaid lastig.... om het maar eens mild uit te drukkken....

987
Thomas en Noelle hebben nu 2 weken voorjaarsvakantie, Thomas vult zijn tijd met gamen en snowboarden, Noelle met Rooker rijden en Rooker knuffelen.

986
Hopelijk heb ik binnenkort meer tijd en energie voor een gewoon blogje!

FIJN WEEKEND ALLEMAAL!


Kal. Beach.... ik kan niet wachten totdat ik daar mijn handdoekje weer kan uitspreiden!

8 comments:

  1. Succes in Kelowna straks, spannend!!!

    ReplyDelete
  2. Tja, er zijn nog 985 dingen waar je het over moet hebben, dus je kan nog even!

    Spannend met je stroopwafels. Maak je ze thuis en je verkoopt ze kant en klaar? Ga je dan niet snoepen? (Zoals ik dat zou doen...)

    ReplyDelete
  3. De kop is er af, de rest komt vanzelf.
    Wie is Rooker? Foto?
    Fijne zondag!

    Claudia

    ReplyDelete
  4. @ Mara: Neeeeeeheeeee.... ik heb mezelf voorgenomen om NIET te snoepen.....
    Anders zou ik binnen de kortste keer even rond als een stroopwafel zijn! Bovendien wil ik er geld mee verdienen..... en dan kun je beter niet al je voorraad en winst opeten!

    @ Claudia: Rooker is Noelle's paard, een Tennesee Walker met een beetje Quarter Horse erin.

    ReplyDelete
  5. Cool! Dat zal Myrthe interesseren!! Kunnen ze samen hinniken en eindeloos "horse talk"!

    ReplyDelete
  6. Oh en een Tennesee is net als onze IJslanders een gangenpaard, dat is ook weer bijzonder!

    ReplyDelete
  7. Ja, hij heeft alle gangen.
    Als Myrthe op FaceBook zit, dan kanze Noelle uitnodigen.... kunnen ze samen hinniken!

    ReplyDelete
  8. yep Myrthe is er te vinden onder Myrthe Duijsens.... en anders in mijn lijstje...

    ReplyDelete