In 2008 zijn wij met ons viertjes naar The Okanagan Valley in British Columbia, Canada verhuisd.

Sinds najaar 2011 zoek ik samen met de kinderen mijn weg in Canada.

De bedoeling van deze blog is om geinteresseerden op de hoogte te houden van ons wel en wee....

Voel je vrij om te reageren!






























Tuesday, March 15, 2011

Lente....




De eerste tekenen van de komende lente zijn al te zien....

De sneeuw smelt in een gestaag tempo!
Nu nog bruin gras begint te voorschijn te komen.

Ik heb laatst mijn (toekomstige) groententuin eens bekeken.
Afgelopen oktober had ik mijn knoflook al geplant, en de eerste knoflookplantjes zijn al te zien!
We gaan de goede kant op!


Jippie! De sneeuw is bijna weg, en mijn knoflook is al aan het groeien!


M'n aardbeienplantjes hebben het ook overleefd....




6 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Ongelooflijk dat je knoflook en aardbeiplantjes het hebben overleefd! Dat ga ik onthouden voor als wij ook in het Canadese land wonen!

    ReplyDelete
  3. Ik had er in het najaar flink wat paardenmest op gegooid, en ik heb de blaadjes laten liggen voor de isolatie.
    Nog een paar wken en dan kan ik de rest van mijn groententuin gaan voorbereiden.

    ReplyDelete
  4. nu hoop ik dat het voorjaar ook in Hillsburgh in aantocht is...
    Ben benieuwd als ik zondag thuis kom, anders blijf ik hier totdat het voorjaar er is!!!

    ReplyDelete
  5. Aardbeien met knoflooksaus. Klinkt... ehm... wel aardig!

    ReplyDelete
  6. Oh daar verlang ik ook naar, de lente dan he. Hier ligt alles nog onder de sneeuw. Hier en daar een plukje met gras en dat is het. Ben benieuwd naar mijn aardbeienplanten, ik had ze bedekt met stro. We zullen zien over een tijdje. groetjes uit een nog wit Lakefield

    ReplyDelete