In 2008 zijn wij met ons viertjes naar The Okanagan Valley in British Columbia, Canada verhuisd.

Sinds najaar 2011 zoek ik samen met de kinderen mijn weg in Canada.

De bedoeling van deze blog is om geinteresseerden op de hoogte te houden van ons wel en wee....

Voel je vrij om te reageren!






























Wednesday, March 9, 2011

Beige auto....



Nou dat was dus mooi voor niets....
Had ik gisteren mijn auto mooi blinkend gepoetst.... na vandaag istie weer beige!

Vandaag moest ik op Silver Star zijn om 'mijn' 2 huizen te poetsen.
Toen ik wakker werd, en naar buiten keek, dacht ik al...Oh Oooo!.... Het sneeuwt!.... en flink ook!.... Dat betekend dat de wegen niet meer 'schoon' zijn....

De wegen waren namelijk al een tijdje schoon, vandaar dat ik het aandurfde om mijn ato te wassen.


Voor....


Na....


En dat allemaal dankzij....




4 comments:

  1. M'n rode Ford Explorer wordt hier in Victoria gelukkig minder snel smerig.... ondanks de vele regen buien.... Hoe gaat het met de stroopwafel handel? Als we weer in de buurt van Coldstream zijn, komen we een zakje kopen.
    We gaan van het weekend eens kijken wat een Nederlands speciaal zaakje hier in Victoria voor lekkers verkoopt. We hopen op Cote D'or bonbon block praline.

    ReplyDelete
  2. Ik probeer nu uit alle macht die grijns van mijn gezicht te houden. Het lukt niet echt. (Sorry)

    ReplyDelete
  3. Jaaaa, lach maar!
    Ik had beter moeten weten!
    Maar die lente zal toch wel een x komen?

    ReplyDelete
  4. Heb je in ieder geval toch minstens een dag van je schone auto kunnen genieten! Hier is de lente echt begonnen, heb de deuren open staan en een tintelfris windje komt naar binnen.. Jou lente komt ook vast heel snel!!!

    ReplyDelete