In 2008 zijn wij met ons viertjes naar The Okanagan Valley in British Columbia, Canada verhuisd.

Sinds najaar 2011 zoek ik samen met de kinderen mijn weg in Canada.

De bedoeling van deze blog is om geinteresseerden op de hoogte te houden van ons wel en wee....

Voel je vrij om te reageren!






























Tuesday, March 8, 2011

Rode auto



Het is nog steeds winter hier, hoewel de temperaturen al wel wat hoger zijn, en het af en toe goed dooit, ligt er nog steeds sneeuw. Maar de lente is toch echt in aantocht!

Je auto wassen heeft hier in de winter weinig nut: voor je het weet is 'ie beige.... net zoals de meeste andere auto's hier.
Nou was ik mijn auto zowiezo niet zo vaak, hooguit 2x per jaar.... maar nu was het toch echt weer 'es nodig!
Ik kon niet eens meer de originele kleur zien!

Bovendien kan ik het niet maken om als Monique's Cleaning Service met een supervieze auto ergens aan te komen zetten!
Thomas had een paar maanden geleden op de achterklep: "Wash me!" geschreven, en Noelle had "I love Rooker" geschreven.... maar zelfs dat was niet meer te lezen!

Dus gisteren ben ik naar de wasstraat geweest, heb 'm goed van binnen gestofzuigd, en de buitenkant met de hogedrukreiniger schoon gespoten.

Mijn auto is weer rood! (en ja... hij doet het nog steeds....)


Voor....


Na....




5 comments:

  1. Enne... hoe lang blijft ie nou zo mooi rood?

    ReplyDelete
  2. Euh... heel lang hoop ik....
    Maar ik ben bang dat hij vrij snel weer beige is!

    ReplyDelete
  3. zo'n schone auto lijkt me wel wat, doe je ook huisbezoeken? ;-)

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. Ik maakte een spellingsfoutje!
    En ik dacht, weet je wat? Ik verwijder gewoon mijn post! Wist ik veel dat je dan zo'n knullig: this post has been removed by the autor te zien krijgt!

    Wat ik bedoelde was:

    Nou....Claudia, als jij mijn vliegticket betaald, dan kom ik graag jouw auto poetsen!

    ReplyDelete