In 2008 zijn wij met ons viertjes naar The Okanagan Valley in British Columbia, Canada verhuisd.

Sinds najaar 2011 zoek ik samen met de kinderen mijn weg in Canada.

De bedoeling van deze blog is om geinteresseerden op de hoogte te houden van ons wel en wee....

Voel je vrij om te reageren!






























Tuesday, February 22, 2011

Monique's Cookie Company....

Het onderzoek naar mijn nieuwe produkt voor op de markt hier is in volle gang....
Ik struin het internet af, en ik ben een dagje naar Kelowna geweest op zoek naar de benodigde atributen.
Ik heb ELKE kookwinkel tot in de wijde omtrek bezocht.... (alle 6!)

Aangezien ik straks zelf mijn marktkraampje moeten opbouwen en afbreken, ben ik op zoek naar een niet al te zware markttafel een makkelijk opzetbare partytent, die ook nog eens achter in mijn auto moeten passen....

Hoe mijn kraampje en de verpakking van 'mijn produkt' eruit zal gaan zien zit al in mijn hoofd....

Wat ga ik dan doen? Toe Monique vertel, vertel....

Nou, vooruit dan....

IK GA ZELFGEMAAKTE STROOPWAFELS VERKOPEN OP DE MARKT!


Ik heb nog nooit stroopwafels gebakken.... maar wie niet waagt, wie niet wint!

12 comments:

  1. Op de markt in Waalwijk verkochten ze verse stroopwafels, ze maakte ze ter plekke. En dat rook zooooooo lekker. Je kon ze verpakt kopen, maar ook (nog warm) per stuk......heerlijk!!
    Goed idee, volgens mij vinden Canadezen ze ook lekker :)) (wel zo handig haha)

    ReplyDelete
  2. Go Monique, Go Monique!!!

    ReplyDelete
  3. Stroopwafels als reclame voor "The Netherlands?"En dan verkoop je tevens reizen naar Nederland? Is dat een leuk idee?

    ReplyDelete
  4. Als ik naar Nederland ga, krijg ik regelmatig het verzoek stroopwafels mee terug te nemen voor Canadesen.
    Ze lusten ze dus zeker, wel dapper dat je die dingen gaat verkopen, hoeveel ijzers heb je om te bakken?
    Ik heb een recept in mijn map zitten, maar het lijkt mij heel veel werk (en daarom dus nog nooit gemaakt)
    Wel spannend hoor....alle succes.

    Astrid.

    ps ik zit momenteel in een eierkoek fase, die dingen zijn lekker snel klaar als je nog een 2e product ernaast zoekt. ;-)

    ReplyDelete
  5. Way to go!!! Wens je veel succes en Big Big sales! Goh... als ik dit zo lees mis ik echt wel stroopwafels, mmmm! :P

    ReplyDelete
  6. Wat een gaaf idee! Enne..... verkoop je ook binnen Canada per post??? Moet makkelijk kunnen. Of naar de VS!! Think big!!!!
    Echt een super initiatief! Ik vind het echt een goed idee.
    Nu nog een mooie verpakking met een Hollands lintje er om heen!
    Petje af en veel succes!

    ReplyDelete
  7. Geweldig idee Monique, heb ik hier ook aan zitten denken, maar we hebben hier wat zwarte Kous Oma's die dat al doen :-( Succes ermee!!

    ReplyDelete
  8. Geef even door waar die markt gaat zijn, zodat ik er nooit naar toe ga! Anders kom ik er 10 kilo zwaarder weer vandaan...

    ReplyDelete
  9. Hee das toevallig Monique, ik was van de week hier op de markt (werk niet zoveel meer) en daar staond een stroopwafelkraam en toen dacht ik. Dat zou wat zijn in Canada om te verkopen. Echt!!!
    Veel succes XX

    ReplyDelete
  10. Wauw Monique een puik idee! En dan ook de koekkruimels (restjes) in een zakje voor de kinderen verkopen! MMMmmm
    Succes!!!

    ReplyDelete
  11. Ik ga thuis de voorbereidingen doen, zodat ik ze per 10 verpakt kan verkopen. Ook wil ik ze ter plekke vers maken, en per stuk verkopen.

    Kruimels gaan inderdaad in een leuk zakje voor de kids.

    En waarschijnlijk ga ik er nog wel andere Dutch Cookies bij verkopen. Maar ik ga me eerst concentreren op de stroopwafels!

    ReplyDelete
  12. Top joh, goed idee. Ik heb opeens erg trek in stroopwafels. MMMMMmmmm.
    Veel succes ermee

    ReplyDelete