In 2008 zijn wij met ons viertjes naar The Okanagan Valley in British Columbia, Canada verhuisd.

Sinds najaar 2011 zoek ik samen met de kinderen mijn weg in Canada.

De bedoeling van deze blog is om geinteresseerden op de hoogte te houden van ons wel en wee....

Voel je vrij om te reageren!






























Tuesday, February 1, 2011

Beestenboel....



Wij hebben 3 katten, en 2 daarvan zijn echte gezelligheidsdieren: Sjaak en Miauwtje.
Als ik op de computer bezig ben is de kans groot dat Sjaak om aandacht schooit, of dat hij probeert om over het toetesenbord heen te lopen....

Sjaak heeft laatst het aquarium ontdekt.... urenlang kan hij daar nu bovenop zitten.... of erachter zitten.... of ervoor zitten.... maar het liefst zou hij erin zitten.... terwijl de Guppies onverstoord hun dagelijkse zwemoefeningen doen.
Onze aquarium heeft een magische aantrekkingskracht voor Sjaak.


Sjaak's achterkant aan de achterkant van het aquarium....


Sjaak op Guppie jacht....


Je denkt toch niet dat ik voor jou weg ga? Ik lig hier net zo lekker!


Miauwtje is heeft ook veel aandacht nodig, en die weet ze af te dwingen door heel irritant te wezen, door eigenwijs bovenop je te gaan zitten...of je nou wil of niet! Je kunt haar keer op keer wegduwen.... ze komt gewoon weer terug!

Sokjes is niet zo.
Sokjes is anders.
Sokjes is erg schuw.
Sokjes wil vooral met rust worden gelaten.
Ze is bang voor mannen, en van Thomas en Noelle wil ze ook niets weten.
Ze is alleen op haar gemak als ze 's-nachts bij mij op bed ligt, dicht tegen me aan. Ik ben de enigste die haar mag aaien, en dat mag dus alleen als ze bij mij op bed ligt!
Als ze me overdag tegenkomt gaat ze ook mij snel uit de weg.


Sokjes verstopt onder de eettafel....




4 comments:

  1. Heeft de kat al wel eens een visje gepikt? :(

    ReplyDelete
  2. nee, gelukkig zit er een klep op het aquarium!
    Maar als 'ie de kans kreeg....

    ReplyDelete
  3. Ik herken het helemaal! Mijn rode zit ook het liefst voor een aquarium (die ik overigens niet heb), Mathilda blijft om aandacht zeuren en Sophie is de laatste tijd iets socialer geworden, maar niet veel!

    ReplyDelete
  4. Hey Monique, ook een blog! Leuk! Ik zou je graag eens opzoeken in BC.

    ReplyDelete