In 2008 zijn wij met ons viertjes naar The Okanagan Valley in British Columbia, Canada verhuisd.

Sinds najaar 2011 zoek ik samen met de kinderen mijn weg in Canada.

De bedoeling van deze blog is om geinteresseerden op de hoogte te houden van ons wel en wee....

Voel je vrij om te reageren!






























Saturday, February 12, 2011

Ideetje....



Toen ik afgelopen zomer elke maandagochtend voor Tourism Vernon met een kraampje op de markt stond, beviel me dat erg goed.
Wat ik vooral prettig vond was de vrijheid die me dat gaf.
Het plezier dat ik had met de andere marktkooplui, en het ongedwongen contact met de 'klanten' was mooi meegenomen.

Ik dacht toen regelmatig: ik wou dat ik een produkt wist waarmee ik volgend jaar voor mezelf op de markt kan gaan staan....
Ik heb van alles bedacht, maar niets sprak me aan, of er was al iemand die dat deed...

Nu heb ik iets gevonden dat er nog niet is, en dat me aanspreekt!
Om hier op de markt te mogen staan, moet je produkt zelfgemaakt zijn....
Ik moet het nog verder uitwerken, en goed bekijken, en.... en....
Maar ik denk dat ik naast Monique's Cleaning Service nog iets ga opzetten....

Monique's Cleaning Service is uit ellende en noodzaak geboren, en ik zal het ook zeker voortzetten, maar ik denk dat ik het mooi met 'mijn' produkt op de markt kan combineren!

Wat het is?

Dat zeg ik lekker nog niet!

Wacht maar af....



10 comments:

  1. Way to go, Moon! Good luck!
    (let me know if you need help :P)

    ReplyDelete
  2. Misschien is het ook iets voor jou om te doen daar.... ik hou je op de hoogte!

    Fijn weekend allemaal! (was ik nog vergeten in mijn blogje te zetten!)

    ReplyDelete
  3. Je maakt ons allemaal wel nieuwsgierig zo. Ben heel benieuwd. Is het ook iets voor in Ontario? ;).
    Geniet van het weekend.
    groetjes

    ReplyDelete
  4. Ja, houd ons nog maar even in spanning. Zitten er batterijen in?

    ReplyDelete
  5. Maar je kunt het ons toch wel vertellen! We vertellen het echt niet door...

    ReplyDelete
  6. Zitten er batterijen in???
    Daar denkt zij weer aan.... LMAO

    ReplyDelete
  7. Ik hou wel van zulke initiatieven! Ben dan ook erg benieuwd wat je gaat doen. Vertel je het gauw?
    Fijn weekend,
    Claudia

    ReplyDelete
  8. Tjonge wat flauw dat we het niet mogen weten!!! Grinnik.Het zijn vast je jammetjes van de vruchten van vorig jaar???? Heb ik het goed, mag ik voor de koelkast?? Wat het ook is succes!

    Trouwens wat wonen jullie dan in een heerlijk gebied. Wij starten dan wel rondom Galgary, maar wie weet waar we gaan settelen?

    ReplyDelete
  9. Spannend! Ga je op maat gemaakte badmutsen verkopen :-)
    Groetjes uit een warm en nat Victoria

    ReplyDelete
  10. Hahaha, jullie hebben het allemaal mis!
    maar als ik het staks vertel zeggen jullie allemaal: Oooooo natuurlijk!

    ReplyDelete