In 2008 zijn wij met ons viertjes naar The Okanagan Valley in British Columbia, Canada verhuisd.

Sinds najaar 2011 zoek ik samen met de kinderen mijn weg in Canada.

De bedoeling van deze blog is om geinteresseerden op de hoogte te houden van ons wel en wee....

Voel je vrij om te reageren!






























Sunday, April 17, 2011

Strijkijzer te koop.....

Zondagochtend.... het is 10 uur in de ochtend en ik ben vrij, ik hoef vandaag niet te werken.... althans niet voor m'n Cookie Company of voor m'n Cleaning Service....

Maar de vaatwasser staat al aan, de wasmachine is uitgeladen, weer ingeladen, de droogtrommel draait volop.... de droge was is netjes gevouwen.... en eigenlijk moet het gras voor de 1e x dit seizoen worden gemaaid....

....Zucht....

Zoals ik net al schreef, vouw ik m'n was.... dat doe ik zodra die uit de droger komt.
Want als ik iets vervelend vind is het strijken!
Ik WEIGER pertinent om te strijken!
Ik heb niet meer gestreken sinds ik uit Nederland ben vertrokken, dat bevalt me prima!

En dat ga ik ook zeker zo houden!

Mijn strijkijzer is al bijna 3 jaar een eigenaardig stuk decoratiemateriaal in de wasruimte..... ik kan 'm net zo goed verkopen!


M'n strijkijzer.... een uit de tijd geraakt martelwerktuig!

Volgende maand is het 2 jaar geleden dat Roel's ouders hier op bezoek waren.
Mijn schoonmoeder had medelijden met Roel, want hij moest in ongestreken blousen en broeken rondlopen....

Vol entousiatme is zij ze vervolgens gaan strijken.... en ze had ze al gestreken voordat ik het uberhaupt in de gaten had!

Ik heb haar maar niet verteld dat het strijkvrije blousen zijn....



3 comments:

  1. jawel, ik strijk alles, niet omdat ik het leuk vind, maar ik hou wel van kreukvrije kleren....

    ReplyDelete
  2. Ik zal zelf wel mijn strijkvrije blousen vouwen die ik afgelopen weekend heb gedragen op de Home Show in Kamloops ;-)

    ReplyDelete
  3. I strijk ook niet. Heb ik al in geen 10 jaar meer gedaan geloof ik :) Ik koop mijn kleren er ook op, omdat ik a. geen strijkplank en b. geen strijkijzer heb :P En nee, ik wil jouwe nie kopuh Hahaha :)

    ReplyDelete