In 2008 zijn wij met ons viertjes naar The Okanagan Valley in British Columbia, Canada verhuisd.

Sinds najaar 2011 zoek ik samen met de kinderen mijn weg in Canada.

De bedoeling van deze blog is om geinteresseerden op de hoogte te houden van ons wel en wee....

Voel je vrij om te reageren!






























Sunday, April 10, 2011

Muizenissen....



Sjaak is het liefste daar waar hij de meeste aandacht kan krijgen.
Vaak ligt hij achter mijn computer lui te wezen.

Dan steekt er soms aan de ene kant een rood pluizig pootje achter mijn beeldscherm vandaan.... en aan de andere kant komt zijn staart tevoorschijn.
Terwijl ik dan op mijn computer zit te rammelen, ligt Sjaak dan gezellig er achter te purren.

Hij heeft pluizige pootjes, maar vergis je niet! De nagels die hij daar verstopt heeft zitten zijn verdraaid scherp!

Arme muizen....



2 comments:

  1. Hier ook een rode jeweetwel kater! Jopie, niet Sjakie!
    Maar Jopie is een beetje wispelturig, het ene moment wil hij gekroeld worden, het andere moment krijg je een knal.... Maar we houden van hem!
    Onze twee meiden zijn een beetje stabieler!

    ReplyDelete
  2. Ah, kattenpootjes! Zo lief, maar ik heb de krassen en blauwe plekken van de klauwen!

    ReplyDelete