In 2008 zijn wij met ons viertjes naar The Okanagan Valley in British Columbia, Canada verhuisd.

Sinds najaar 2011 zoek ik samen met de kinderen mijn weg in Canada.

De bedoeling van deze blog is om geinteresseerden op de hoogte te houden van ons wel en wee....

Voel je vrij om te reageren!






























Wednesday, April 6, 2011

Op weg naar bekendheid....?

Vandaag ben ik 'getagged' op Lori-Anne Poirier's Blog!
Haar blog is een Okanagan, online magazine geinspireerd door liefde voor nostalgie, schoonheid en feeling good.


Ikke in de kou....

Check it out:
http://thepeartree.ca/tag/moniques-cookie-company/

Leuk he?



P.s.
ik krijg om de een of ander reden geen link geplubliceerd op deze blog! Dus zul je de link gewoon moeten copieren om er te komen!
Als iemand mij kan vertellen hoe ik een link han publiceren: GRAAG!
Laat het me weten!

2 comments:

  1. eerstdaags moeten we geld betalen om jouw blog te lezen. ZO beroemd ben je dan! Maar gaaf toch!

    ReplyDelete
  2. Ja grappig!
    Maar HOE krijg ik nou een link gepubliceerd?

    ReplyDelete