In 2008 zijn wij met ons viertjes naar The Okanagan Valley in British Columbia, Canada verhuisd.

Sinds najaar 2011 zoek ik samen met de kinderen mijn weg in Canada.

De bedoeling van deze blog is om geinteresseerden op de hoogte te houden van ons wel en wee....

Voel je vrij om te reageren!






























Sunday, April 24, 2011

Fijne Kerst!

Terwijl Nederland zucht onder record voorjaars temperaturen, is het hier nog steeds vrij koud geweest.... te koud voor de tijd van het jaar.

Zo had ik afgelopen donderdag mijn 1e markt in Vernon.... en het sneeuwde!
Het weer is hier de laatste tijd koud, grijs en nat geweest, met af en toe zelfs een flinke sneeuwbui!

SilverStar Mountain is al een week of 2 gesloten, en sinds vorige week is Big White bij Kelowna ook dicht. Maar er ligt nog meer dan genoeg sneeuw!

Afgelopen maandag moest ik de eindschoonmaak van 'mijn' 2 huizen op SilverStar doen.... de poedersneeuw op de oprit was meer dan kniehoog!
En daar moest ik dus met m'n poetsspullen doorheen baggeren op weg naar de voor de voordeur....


Het is nog volop winter op SilverStar....


M'n mop en emmer op de oprit....


Mijn Uglies.... 't was maar goed dat ik ze nog niet opgeborgen had!

Thomas kan maar geen afscheid van het snowboarden nemen....
Gisteren is hij met wat vrienden naar Revelstoke geweest, een ritje van ruim 2 uur heen, en ook weer ruim 2 uur terug.... maar dan heb je ook wat!
Zoals veel sneeuw, geweldige afdalingen (Noord Amerika's longest verticals), fantastische vergezichten en een hoop plezier!


April 22, 2011, Thomas (2e van rechts) en vrienden in Revelstoke....

Fijne Paasdagen allemaal!




4 comments:

  1. Dacht dat het weer hier erg was, maar jij wint!
    Balen zeg! Op een gegeven moment ben je het gewoon zat!
    Duim voor zon en betere temperaturen!

    Gr Claudia

    ReplyDelete
  2. Op SilverStar ligt nog een metertje of 2 van dat witte spul, hier in de vallei is de sneeuw al een tijdje weg...
    Vandaag is de 2e lekkere dag, en gisteren lagen de 1e mensen al op het strand te bakken!
    De winter heeft dit jaar erg lang geduurd, maar de zomer is onderweg!

    ReplyDelete
  3. Sneeuw? Klinkt eigenlijk best wel goed...

    ReplyDelete
  4. Je, he? En het mmoiest is: ik kan nu kiezen wat ik wil.... strand... of sneeuw!
    (als ik tenminste niet hoef te werken....)

    ReplyDelete