In 2008 zijn wij met ons viertjes naar The Okanagan Valley in British Columbia, Canada verhuisd.

Sinds najaar 2011 zoek ik samen met de kinderen mijn weg in Canada.

De bedoeling van deze blog is om geinteresseerden op de hoogte te houden van ons wel en wee....

Voel je vrij om te reageren!






























Wednesday, October 20, 2010

We hebben er zin in!


Verzameling vogelverschrikkers bij onze voordeur....

Morgen komen mijn moeder en zus op bezoek! Ik heb ze al ruim 15 maanden niet gezien.... Het zal een huis vol zijn, maar wel gezellig! Thomas en Noelle en ik gaan ze afhalen van het vliegveld.

Ik ga de kids lekker een paar dagen thuis houden van school(daar doen ze hier niet moeilijk over....), zodat we met zijn allen wat leuke dingen kunnen gaan doen.

langzamerhand beginnen de meeste mensen huizen hun voor Halloween te versieren, wij dus ook.... foto's volgen nog....

2 comments:

  1. Wat leuk dat je moeder en zus er zijn (ik neem tenminste aan dat ze nu wel gearriveerd zullen zijn). Geniet van jullie tijd samen!

    ReplyDelete
  2. Dank je, dat zullen we zeker doen!

    ReplyDelete