In 2008 zijn wij met ons viertjes naar The Okanagan Valley in British Columbia, Canada verhuisd.

Sinds najaar 2011 zoek ik samen met de kinderen mijn weg in Canada.

De bedoeling van deze blog is om geinteresseerden op de hoogte te houden van ons wel en wee....

Voel je vrij om te reageren!






























Thursday, October 7, 2010

Vernon Museum and Archives....



Opgezette Cougar in de Vernon Museum and Archives.....

Tijdens mijn zoektocht naar een baan ben ik ook bij de Vernon Museum and Archives naar binnen gestapt. Helaas hadden ze op dit moment geen baan voor mij, maar ze zochten wel een vrijwilliger....

Hmmmm.... ik heb tijd genoeg en ik ben dol op musea.... ik heb mezelf dus maar meteen opgegeven als vrijwillger daar!
En vanochtend werd ik gebeld: of ik eens langs wilde komen.

Zo gezegd, zo gedaan! En TADAAAA.... vanaf de 20e ben ik gedurende 5 woensdagmiddagen vrijwilliger daar! En het mooie is dat er misschien een baan aan vast zit! Maar dat ligt aan het budget voor volgend jaar, en of ze de directeur ervan kunnen overtuigen dat ze mij toch echt wel nodig hebben!

Ik heb er zin in. Natuurlijk blijf ik wel om me heen kijken, maar de banen liggen niet voor het oprapen, en dit zou een mooie binnenkomer kunnen zijn.

Big Chief Apples affiche in de Vernon Museum and Archives.....

2 comments:

  1. Succes met je nieuwe (vrijwillige) baan. Nu maar duimen dat ie vast wordt.

    ReplyDelete
  2. Dank je Mara!
    Toevallig heb ik gisteren een sollicitatie gesprek gehad.... eind van de week hoor ik daar meer van....

    ReplyDelete