In 2008 zijn wij met ons viertjes naar The Okanagan Valley in British Columbia, Canada verhuisd.

Sinds najaar 2011 zoek ik samen met de kinderen mijn weg in Canada.

De bedoeling van deze blog is om geinteresseerden op de hoogte te houden van ons wel en wee....

Voel je vrij om te reageren!






























Friday, July 30, 2010

Priet Praat.... antwoorden.....



Ik heb de instellingen veranderd, zodat iedereen makkelijker kan reageren!
Ik zal een dezer dagen een "e-mail-dingetje" maken op deze Blog, zodat je ook annoniem via e-mail kunt reageren.
Het is wat, deze nieuwe Blog moet duidelijk zich nog wat verder ontwikkelen. Ik kom steeds weer andere dingen tegen die beter of anders moeten!

Hieronder de antwoorden die ik op Hyves heb gegeven op mijn vorige Blog.

Ok... mijn beurt....

1. Hoe ziet je droom vakantie eruit?
Maakt niet uit waar, als ik maar rust heb.... om te doen wat ik wil, wanneer, en hoe ik wil, en ik wil veel kunnen lezen.
Bergen, strand, hutje op de hei, maakt niet uit.... en.... ik wil nog eens naar Zuid America, en Australie, en Egypte, en Hawaii, en de Yukon, en.... en... ik wil overal nog naar toe!

2. Waar wil je nooit meer op vakantie?
Ik hoef nooit meer naar Hongarije.

3. Sandalen met witte tennissokken, of hippe Flip Flops?
Flapperende FlipFlops natuurlijk!

4. Wat is je vroegste vakantie herinnering?
In een tent naar Zeeland met mijn ouders. En het feit dat ik daar ook gewoon op tijd naar bed toe moest, terwijl andere kinderen nog gewoon buiten speelden!


5. Van welk liedje krijg je zelfs bij +30gr. kippenvel
Pink Floyd, Great gig in the sky. Maar er zijn er nog meer....

6. Zomer of winter?
Nu het zomer is verlang ik naar de winter.... en andersom! Dus nu zeg ik WINTER! Vraag het me over een half jaartje nog maar een x....

7. Strand of zwembad?
Zwembad..... strand is leuk, maar het moest geasfalteerd zijn.... ik heb een hekel aan zand op mijn handdoek!

8. Wat is je lekkerste recept voor een frisse zomerse salade?
Ehm.... aardappelsalade uit een bakje? Ik kook niet in de zomer: Roel BBQed.... en da's een mannen aangelegenheid!


9. Wat is je favoriete drankje in de zomer?
Mai-Tai, Alabama Slammer, Margarita, Ceasar.... zomer is leuk, maar ik krijg er zo'n hoofdpijn van!

10. Maak af: Op een onbewoond eiland....
Met een leuk huisje met airco, en een goed gevulde koelkast, en een stapel boeken, en een zwembad, en een jacuzzi onder de palmbomen.... daar zou ik willen zijn!

No comments:

Post a Comment