In 2008 zijn wij met ons viertjes naar The Okanagan Valley in British Columbia, Canada verhuisd.

Sinds najaar 2011 zoek ik samen met de kinderen mijn weg in Canada.

De bedoeling van deze blog is om geinteresseerden op de hoogte te houden van ons wel en wee....

Voel je vrij om te reageren!






























Saturday, June 19, 2010

Black Betty....

Op maandag ochtend doe ik de mobile: dan sta ik op de markt met m'n toeristische foldertjes, tips en advies!
Dat betekend dat ik op zondag na mijn werk in de Vernon Discovery Centre DE truck, oftewel: "Black Betty" moet ophalen. Want daarin zit al het materiaal dat ik nodig heb.

Mijn auto blijft 's-nachts daar staan.

Op maandag ochtend om 7:00 vertrek ik, om 7:15 ben ik op de markt, en dan is het opbouwen.... om 7:45 ben ik daarmee klaar, en mogen de mensen komen!


Black Betty....

Ik vind het heerlijk om in Black Betty te rijden.... helaas moet ik alle gemaakte kilometers verantwoorden.... want anders....

4 comments:

  1. Ik geloof dat dat een auto is! Kleintje maar...

    ReplyDelete
  2. Hier noemen ze zo'n grote bak een truck. Ik geef niets om auto's, maar het voelt heerlijk om in zo'n ding te rijden.... het rijdt in elk geval heeeel wat beter dan mijn oude toddenbak.

    ReplyDelete
  3. wow dat lijkt me ook zalig rijden, lekker muziekje op en gaan maar...
    Mooie nieuwe blog! Bij ons hebben ze nog geen update uitgevoerd maar ik herken de wanhoop van de vorige keer...
    take care

    ReplyDelete
  4. mijn eigen auto lijkt het nu echt te gaan begeven... maar zolang hij nog rijdt....

    ReplyDelete