In 2008 zijn wij met ons viertjes naar The Okanagan Valley in British Columbia, Canada verhuisd.

Sinds najaar 2011 zoek ik samen met de kinderen mijn weg in Canada.

De bedoeling van deze blog is om geinteresseerden op de hoogte te houden van ons wel en wee....

Voel je vrij om te reageren!






























Monday, June 14, 2010

Beschuit met muisjes....


Nou dit is 'ie dan! Mijn nieuwe blog....

Deze blog is dus het vervolg op www.crommenacker.web-log.nl, waarop onze emigratie perikelen staan. De reden is dat ik en mijn computer totaal niet overweg kon met het vernieuwde programma van weblog. En aangezien ik bloggen nog steeds leuk vind, was de keuze snel gemaakt! Wegwezen, en een nieuwe blog starten!

Ik hoop dat iedereen ook hier weer komt kijken! Ik wens iedereen alvast veel lees plezier toe!

5 comments:

  1. VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE NIEUWE BLOG!!
    IK BEN OOK WEER VAN DE PARTIJ

    ReplyDelete
  2. He yet en Jacky! Leuk dat jullie hier ook wer meelezen! Als je nou jezelf als volger opgeeft, dan kunnen anderen die jullie commentaar lezen eventueel op jullie foto klikken, en zo naar jullie eigen blog gaan....

    Bovendien staat het wel leuk.... al die plaatjes aan de zijkant van mensen die meelezen!

    ReplyDelete
  3. Ik ben van de partij!

    Mooie achtergrond.

    ReplyDelete