In 2008 zijn wij met ons viertjes naar The Okanagan Valley in British Columbia, Canada verhuisd.

Sinds najaar 2011 zoek ik samen met de kinderen mijn weg in Canada.

De bedoeling van deze blog is om geinteresseerden op de hoogte te houden van ons wel en wee....

Voel je vrij om te reageren!






























Sunday, May 29, 2011

Priet Praat....



Hoogste tijd voor iets leuks!
Wat geeft jou een fijn/lekker gevoel?

Dat kan van dag tot dag verschillen, maar op dit moment:

Een heet bad met een romannetje, geurkaarsen en een maskertje! ....Vanochtend nog!

De geur van zelfgebakken Cinamon buns! ....Staan nu in de oven!

Queen met Don't stop me now! ....Die moet ik ff gaan opzoeken, het is (te) lang geleden dat ik die gehoord heb.

Een lekker glaasje wijn! ....Beetje vroeg nog.

Witte chocolade! ....Beter van niet, want ik ga straks m'n Cinamon bun oppeuzelen!

Een Hammam Massage/Spa.... Het liefst van een jonge god met hele grote handen! (dromen mag!)

De geur van de aarde als de zon net op komt! .... Maak ik tegenwoordig regelmatig mee, als ik vertrek naar de markt.

De slappe lach hebben. ....Da's lang geleden, maar ik kan wel lekker lachen om grappige foto's ....zoals:

Watervaste stift natuurlijk! Het zal je kind maar wezen....

Vooruit nog eentje dan.... Boekje lezen in het voorjaarszonnetje en dan in slaap vallen....

Wat geeft jou een fijn/lekker gevoel?




7 comments:

  1. natuurlijk krijg ik een fijn gevoel als ik jullie Blog lees!

    ReplyDelete
  2. Het werk gedaan, bakkie koffie, koekje, boekie........dan ben ik in mn element.

    ReplyDelete
  3. In ieder geval niet dit domme comment ding! Ik heb het nu al een paar keer geprobeerd en ik krijg elke keer anonymous en daarna moet ik keer op keer hetzelfde invullen. Grrrr

    Mara

    PS: uitslapen, niet hoeven werken en een heerlijke croissant met chocola zijn wel goede dingen...

    ReplyDelete
  4. He Mara... weet je zeker dat dat Trojan Horse dat je op de computer had geen Belgische knol is.... en dat die de weg kwijt is?

    :b

    ReplyDelete
  5. Live/in person kletsen en een goed bakkie doen met NL vriendinnen, i.p.v. mailen, chatten en facebooken :)

    En verders uitslapen, passie in je leven, massages en kinderen/jonge dieren :)

    ReplyDelete