In 2008 zijn wij met ons viertjes naar The Okanagan Valley in British Columbia, Canada verhuisd.

Sinds najaar 2011 zoek ik samen met de kinderen mijn weg in Canada.

De bedoeling van deze blog is om geinteresseerden op de hoogte te houden van ons wel en wee....

Voel je vrij om te reageren!






























Sunday, May 22, 2011

Opsporing verzocht....

Ik heb er nooit bij stilgestaan....
Nooit aan gedacht dat het zou kunnen gebeuren....
Maar gisteren is het toch gebeurd...
Totaal onverwacht....

HET gebeurde aan het einde van de marktdag, in Kelowna.
Ik was m'n kraampje aan het opruimen, want het was al 1 uur geweest, en dan is de markt afgelopen.

Ik had nog 5 pakjes met stroopwafels over, en deze stonden nog op m'n marktkraampje te wachten totdat ik ze zou gaan inpakken....
Een vrouw kwam, en ze kocht 1 zakje....
Ik draaide me om haar wisselgeld te pakken.
Nadat ik dat aan haar had gegeven, pakte ze 'haar' zakje met stroopwafels, en ze stopte ze, met een glimlach in haar tas....

Nadat ze weg was, zag ik dat er niet nog 4, maar 3 pakjes met stroopwafels over waren!

ZE HAD EEN ZAKJE STROOPWAFELS GEJAT!!!!

Het kreng!
Ik hoop dat ze er een fikse kiespijn van krijgt!

Ik kon mijn ogen niet geloven! Wie doet dat nou?
Of ben ik nou zo onnozel en wereldvreemd?


Bob The Farmer, de marktmascotte, moest er ook ff van bijkomen.... of misschien was 'ie gewoon moe van al het zwaaien, en van het aandacht geven aan alle lieve kleine enthousiaste kinderen....



6 comments:

  1. Vervelend!
    Maar ze zullen haar vast niet echt goed smaken!

    ReplyDelete
  2. ben je er niet achteraan gegaan? Ik had een sprint getrokken en haar getackeld..... blijft ongelofelijk dat mensen dat doen..... laat je er niet door ontmoedigen, je leert er weer van, niet meer omdraaien dus of de zakjes niet 'voor het grijpen' zetten?

    ReplyDelete
  3. Normaal staat mijn wisselgeld ook niet achter me, maar ik was aan 't opruimen, vandaar.

    Dat zakje stroopwafels kan me weinig schelen, het gaat me om 't feit dat iemand iets recht onder je neus wegjat!

    ReplyDelete
  4. Bah wat een rotmens! Hoop dat ze uren met diaree op de wc zit! Niet dat dit dan een beste reclame is voor je stroowafels, maar het mens moet gestraft worden!

    ReplyDelete
  5. He getsie Monique. Weet wat je bedoelt. Waar blijft dan ons vertrouwen in de medemens, arghhhh. Kiespijn moet ze ervan krijgen, ik hoop dat de stroopwafel die ene rotte kies erger maakt, dan moet ze naar de tandarts, ze heeft geen extra benefits, moet ze alles zelf betalen en dan heeft ze spijt dat ze dat gedaan heeft. Boontje komt om haar loontje!!

    ReplyDelete
  6. Ze zal wel spijt krijgen, want ze kan nu nooit meer stroopwafels van jou kopen, terwijl ze zoo lekker zijn. Ik heb ze wel nog nooit geproeft, maar ze zullen vast en zeker heerlijk zijn.

    ReplyDelete