In 2008 zijn wij met ons viertjes naar The Okanagan Valley in British Columbia, Canada verhuisd.

Sinds najaar 2011 zoek ik samen met de kinderen mijn weg in Canada.

De bedoeling van deze blog is om geinteresseerden op de hoogte te houden van ons wel en wee....

Voel je vrij om te reageren!






























Thursday, January 12, 2012

Wist u dat...


...We hier amper winter hebben?
...Er is maar weinig sneeuw tot nu toe gevallen.
...De temperaturen zijn volgens mij nog niet onder -10 geweest.
...Mijn auto het wonder boven wonder nog steeds doet?
...Sjaak tegenwoordig weigert om naar buiten te gaan?
...Hij door het gebrek aan beweging nu wel erg aan het uitdijen is?
...Mijn Nederlandse rijbewijs al een paar jaar verlopen is?
...Ik druk aan het solliciteren ben?
...Het 1e semester er voor de kids bijna op zit?
...Noelle al tijden druk aan het studeren is voor de examens?
...Thomas zich er nou niet bepaald druk over maakt.
...Ik volgende week een echte Hollandse Frikandel Speciaal ga eten?
...En een Bossche Bol van Jan de Groot...
...Het de 1e x is dat ik voor bezoek terug ga.
...Ik de volgende x zeker mijn kinderen mee zal nemen.


Amper sneeuw...

6 comments:

  1. Leuk jullie nieuwe huis!
    En grappig dat je volgende week terug gaat naar NL, we zijn net terug... Was wel lekker die frikadellen en frietjes speciaal!!! Geniet ze!

    ReplyDelete
  2. Zeker weinig sneeuw monique!
    Wat betreft je rijbewijs, volgens mij geldt nu toch alleen je Canadese rijbewijs? Tegenwoordig nemen ze je NL in als je voor de CA gaat. Maar dat wist je vast al!
    Lekker genieten in Nederland!

    ReplyDelete
  3. Wat een leuk huis!
    Benieuwd hoe je Nederland zult ervaren na al die tijd. Enjoy en succes met de job search :)

    ReplyDelete
  4. Ik heb mijn Ned. rijbewijs nog, maar t' is verlopen. Volgens mij nemen ze alleen je rjbewijs in als je hier zakt voor je rijexamen. Kan veranderd zijn, weet niet...

    Ben inderdaad benieuwd hoe het is om ff terug te zijn.

    ReplyDelete
  5. Door 5 jaar lang te wonen en werken in Canada kreeg ik de kans om dit prachtige land te ontdekken. Wat'n ervaring! Jammer dat ik terug naar Belgiƫ moest keren...

    ReplyDelete