In 2008 zijn wij met ons viertjes naar The Okanagan Valley in British Columbia, Canada verhuisd.

Sinds najaar 2011 zoek ik samen met de kinderen mijn weg in Canada.

De bedoeling van deze blog is om geinteresseerden op de hoogte te houden van ons wel en wee....

Voel je vrij om te reageren!






























Tuesday, December 27, 2011

Goede voornemens...


2011 is bijna voorbij...

Pfff... Kerst zit erop.
Het zijn toch vermoeiende dagen.
Alles is dit jaar natuurlijk anders...

Oud en Nieuw komt eraan.
2012

Wat zal het nieuwe jaar ons gaan brengen?
Normaal geef ik aan het einde van het jaar met foto's een terugblik op het afgelopen jaar... daar heb ik nu ff geen zin in!

Het is tijd om vooruit te kijken in plaats van achteruit.
Tijd om nieuwe dingen te plannen.
Tijd voor nieuwe uitdagingen.
Tijd voor goede voornemens... EN de hoogste tijd om jezelf daaraan te houden!

Hebben jullie goede voornemens? Laat ze me weten!
Misschien vertel ik jullie de mijne wel...

Iedereen de aller-aller-aller beste wensen voor 2012!
Maak er iets moois van!

6 comments:

  1. Jij ook alles wat wenselijk is Monique. xx

    ReplyDelete
  2. Hallo Monique, wij wensen jou ook de allerbeste wensen voor 2012.
    Wat betreft voornemens : eehmm, beetje afvallen. Ben niet iemand die op "dieet" gaat maar ik ga voorlopig stoppen met chips, koek, cake en taart :).

    ReplyDelete
  3. Voor jou hoop ik dat één van je goeie voornemens is dat je niet te hoge verwachtingen hebt van jezelf. Af en toe mindere momenten hebben en fouten maken hoort er allemaal bij. Zeker in jouw situatie!
    Voor mezelf doe ik dat ook. En het lucht af en toe op dat je jezelf toestaat om gewoon eens lekker heel erg boos te zijn. Maar daarna weer de goeie kant op natuurlijk!
    Respect voor jou, Monique!
    Ik wens jou en je gezinnetje alle goeds en nieuw geluk in 2012!

    ReplyDelete
  4. Alle goeds voor 2012! Dat het een emotioneel rustiger jaar mag worden!
    Mijn voornemens.....euhm....proberen te doen wat ik echt leuk vind!
    Groetjes Bojoura

    ReplyDelete
  5. Bedankt gijs, Wilco, sabine, Kim, Ilana, Angelieke en Bojoura!
    2012 gaat een goed jaar worden! Ik ga er voor en geniet ervan!
    Wie nooit fouten maakt, heeft nooit geleefd. No regrets.

    ReplyDelete
  6. Heel veel geluk voor de toekomst, ga ervoor samen met the kids. Mijn goede voornemens is genieten van het leven want na regen komt er zonneschijn...Sterkte, Maaike

    ReplyDelete