In 2008 zijn wij met ons viertjes naar The Okanagan Valley in British Columbia, Canada verhuisd.

Sinds najaar 2011 zoek ik samen met de kinderen mijn weg in Canada.

De bedoeling van deze blog is om geinteresseerden op de hoogte te houden van ons wel en wee....

Voel je vrij om te reageren!






























Monday, August 9, 2010

You've got mail....


Het is nog steeds komkommer tijd.... ik ben nog steeds full time aan 't werk, en ben dus blij als ik gewoon thuis kan zijn en niets perse moet.... kortom: ik heb op het moment weinig interessants te vertellen!

Op de tv hier worden een aantal films met grote regelmaat uitgezonden. Vooral feel-good-movies zoals: 'You've got mail', 'Sleepless in Seatle' en 'Forrest Gump' komen regelmatig voorbij. (volgens mij heeft Tom Hanks aandelen in een aantal tv stations!)

Sterker nog ze komen zo regelmatig voorbij, dat ik ze niet eens meer kijk, maar ik luister naar de film! Ik ben dan ondertussen met andere dingen bezig, en omdat ik ze zo vaak gezien heb weet ik precies waar de film is.... zodat ik als er een favoriete scene aankomt snel ga ziten om ff te kijken!


"Life is like a box of chocolates: you never know what you're gonna get...."
(Forrest Gump)


Kom maar op met die chocolade: ik ben wel toe aan een verrassing!

No comments:

Post a Comment