In 2008 zijn wij met ons viertjes naar The Okanagan Valley in British Columbia, Canada verhuisd.

Sinds najaar 2011 zoek ik samen met de kinderen mijn weg in Canada.

De bedoeling van deze blog is om geinteresseerden op de hoogte te houden van ons wel en wee....

Voel je vrij om te reageren!






























Sunday, October 30, 2011

Update...

Jarenlang heb ik wekelijks een update blogje geschreven.
Mensen die deze blog regelmatig volgen, zullen wel gemerkt hebben dat dat de laatste tijd niet meer het geval was...

Reden: ik had, en heb nog steeds totaal andere dingen aan mijn hoofd.

Roel en ik zijn uit elkaar.

Er komt nu veel op ons af.
Er moet veel worden geregeld.
Er moet veel worden gedaan.

Ik beloof dat ik voor eind November een (kleine) update zal maken.

En ik hoop dat ik snel weer 'normaal' kan gaan bloggen, want dat betekend dat er wat rust hier is.

Monique

12 comments:

  1. Shit, wat een klote nieuws. Ik schrik er van. Heel, heel veel sterkte allemaal en ja, hopelijk snel weer (positieve) blogs. Hugs Jacky

    ReplyDelete
  2. Wowww, heftig zeg! Dikke knuf van ons. We hopen dat binnenkort alles weer rustig wordt.

    ReplyDelete
  3. Monique, je hoeft hier niemand te beloven om een update te schrijven hoor! Zorg eerst maar dat je zelf en met je kinderen weer wat rust en regelmaat in deze shit situatie kan vinden, en dan ...daarna....denk dan pas weer aan een update-je.
    Sterkte! Bojoura

    ReplyDelete
  4. Hoi Monique, dat is kl.te. Wens jullie allemaal heel veel sterkte met dit alles.
    Big hug.

    ReplyDelete
  5. Monique, heel veel sterkte! Hopelijk heb je snel weer rust in je hoofd.

    ReplyDelete
  6. allemachtig, dat is wel nieuws dat er inslaat!
    Jeetje, sprakeloos gewoon. Wens jou en je gezin heel veel sterkte!

    ReplyDelete
  7. Veel wijsheid en sterkte, knuffel vanuit SK.

    ReplyDelete
  8. Hoi Monique we hadden natuurlijk al wel contact gehad de laatste weken maar ook hier nog een keer heel erg veel sterkte en wijsheid gewenst.
    Dikke kus Gijs

    ReplyDelete
  9. Nog nooit gereageerd op je blog maar wel altijd trouw alles gelezen...en nu dit!
    Vond het al zo jammer dat je leuke en gezellige posts te missen, maar je hebt wel iets anders aan je hoofd...
    Heel veel succes in deze rottijd!

    Groet,
    Louise!

    ReplyDelete
  10. Lieverd, veel sterkte! Ik lees het nu pas (beetje laat) maar begrijp dat jullie nu ook de daad bij het woord voegen. Heftig, maar soms is het nodig en op zijn plek. Dat is tenminste mijn ervaring. Hou je haaks!
    Be well!

    ReplyDelete